Paras hyttysten ja mäkärien (+mahd. myös paarmojen) häätämiseen käytettävä aine!

Niitä on joka paikassa ja kuhisee mustana pilvenä ympärillä, heti silmän välttyessä syövät minkä ehtivät. Nyt joku tämän kesän hitti karkotin merkki!

Mieluiten minkä voi ostaa jostaki s-kaupasta, k-kaupasta, tokmannilta tai valintatalosta, siwakin on käytössä täällä pienemmässä kaupungissa.
Sama se kunhan tepsii, hulluksi sitä ilman tuloo! :)

Avainsanat: hyttysmyrkky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.06.2010 - 08:53

tuonne maale ,kun nyt lähdetään niin offia sitä vaan on laitettava ja käväsin erätukussa ostamassa sellaisen pusakan joka pitäis pitää ne itikat pois iholta ...se on simmoista verkkoa ja siinä on huppu,joka peittää myös kasvot ..saa sit nähdä miten tytön käy ....apteekista haen rasvaa kutinaan sekä alergeenitableteita , joskos sit pystyis siellä olemaan...

Lisätty: 23.06.2010 - 15:10

www.prisma.fi/market/prisma?...geName=Mai
tuollainen käytiin nyt ostaan, jotta tuolla alla ,kun lueskelen , niin saisinko olla rauhassa inisijöiltä...toivottavasti....

Kysyjän kommentti

Sattumalta valittiin juuri me, toisemme parhaiksi vastaajiksi. Katsoin meinaan jo aiemmin että sinulla taitaapi olla parhain vastaus =D Kiitos omasta valinnastasi, ja tästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 23:19

keskustelu.suomi24.fi/node/2027434

Minulla vastaavantyyppinen.Toimii tosin 220V ja käytettävä sisätiloissa. On tehokas, tappaa eikä lissää tahdo sisälle. Ulkokäytössä varmaan se vanha kunno OFF

Lisätty: 23.06.2010 - 00:02

Ei kaikki asu stadissa eikä edes halua !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 23:50

Siinä suuri syy pysyä stadissa kaukana landelta TAI merellä.Entäs oletko kokeillut mehiläishoitajan harsohattua.Teatree-öljyä on aika tyrmäävän tuoksusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 00:21

Jotain ikivanhaa OFF:ia minäkin kaivoin laatikon pohjalta, kun menin puita pilkkomaan.
Aine oli pienessä keltaisessa pullossa ja varmaan härskiinytynyttäkin, mutta kunnon ravistus ja siitä tuli kelvollista levittää. Oli muuten tehokasta. Yksikään ei tullut lähellekään, saati että olisi pistänyt.

Lisätty: 23.06.2010 - 08:14

Toffen tupakkakarkote oli uusi juttu minulle. Jos ottaa tarpeeksi KOFFia, niin pistoksia ei huomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 05:07

hajuton suoja hyttysiä vastaan ulkokäyttöön:
www.varuste.net/tuotetiedot2...skarkoitin

tai:
ETONO HYTTYS (roll-on 50 ml tai spray 100 ml)
Suojaa tehokkaasti hyttysiltä, mäkäräisiltä ja muilta pistäviltä hyönteisiltä
www.yliopistonverkkoapteekki.../TE2008191
www.aconordic.fi/products/38...spray.aspx

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 06:15

Minulla on näitä vanhoja OFF- suihkeita, pyyhkeitä ja rollonia.
Minä en enään mökillä ole paljon, olosuhteiden pakosta ja kaupunkikodissa
ei ole hyttysiä.
Timpan mainisemaa "sähkötapparia" pyörittelin käsissäni, mutta kertoivat,
että sisällä ei ole itikoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 06:49

Otahan OFFIA!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 07:06

Offia vaan...
jos tupakoit pysyvät muuten savustakin pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 08:33

Tämän päivän HS:ssa oli juttua hyttyskarkottimista, en ehtinyt tosin artikkelia lukea. Kaupungissa ei vaivaa hyttyset eikä meillä maallakaan ole toistaiseksi niistä haittaa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 09:10

jotain konsteja kerrotaan oheisessa artikkelissakin

www.mtv3.fi/koti/minisaitit/...onteisista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:12

Minä luotan OFFiin ja parvekkeella/terassilla polttelemme sitruskynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:47

Offin ja Koffin kanssa meinaan karkoittaa hyttyset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:27

Minä tuuppaan iholleni Monoi-öljyä, sitten Offia. Jos sekään ei auta, menen telttaan yöksi, naukkailen pysyäkseni lämpimänä yön yli hieman wiskiä. Aamusella sitten aukasen teltan oven ja hönkäisen oikein kunnolla - ei tule ökköset liki vähään aikaan. =D