Huono matkakohde, vai huono kysymys?

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29653
Missä on se ensimmäinen kysymys?

Lisätty: 22.06.2010 - 19:08

Höh! Kysyin, että missä on se kysymys joihin noissa vastauksissa viitataan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 15:55

Vaikeaa tohon vastata kun ei ole kauhean monessa paikassa vielä käynyt..
Mutta kotimaanmatkailu on todella kallista joten ehkäpä mainitsisin sen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 17:44

Kauaksi on pitkä matka.

Lisätty: 22.06.2010 - 20:34

No ny bonjasin, sinä halusit siis vastaukset ensiksi, jotta voit valita matkakohteen.
Voisit vaikka matkustaa Kardemumma maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 17:57

Ei huonoa matkakohdetta olekkaan, mielestäni.Aina ne antaa ja ottaa osansa.Menee vaikka kotipihan metsikköön.Ai e ttä siellä sitä hauskaa onkin.Koskaan en ole kaivannut pitkiä matkustamisia etsiessäni matka kohdetta.Kohde voi olla hämmästyttävän lähelläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 18:04

Ei ole olemassakaan/Ei hyvä/Ei tietoa.

Lisätty: 22.06.2010 - 19:56

:-O O-hoh!

Lisätty: 23.06.2010 - 12:58

kuten huomasit "anonyymi",että tänne ei kannata härskiyksiä kirjoitella,kaikki huomataan,hyvä kun korjasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 18:38

Hmm... sanoisin, että kaikki ne maat, joissa ihmisoikeudet on jääneet unholaan. En myöskään suosi maita, joissa eläimiä kohdellaan kaltoin, ehkä tästä syystä Kreikka on jäänyt muutamaan vierailukertaan, kaikkialla ei tätä kurjuutta näe, mutta ainakin Ateenassa ja Rhodoksella, aikaa näiden vierailijen välillä oli kuitenkin yli 20 vuotta eikä meno siitä ollut muuttunut. Pienemmillä saarilla en tätä ilmiötä ole nähnyt. Muutenkin viimeisestä Kreikan reissusta jäi vähän p-maku, sillä kun Ateenassa katseltiin ravintoloiden hintoja totesi johtaja, että kaikkialla on samat hinnat - valtio määrää, et silleen ja sit kuitenkin meni ihan ahterilleen koko talous. Pikkusaarilla olen tutustunut paikallisiin todella mukaviin ihmisiin, että en nyt tässä kaikkia sentään teilaa.

Lisätty: 23.06.2010 - 11:52

Kiitos Ahmat12 Kreikan tietojen päivityksestä. Kiva kuulla, että eläinten asiat Kreikassakin on saatu kohdilleen. Rhodoksella kissojen myrkyttäminen ja kohtelu oli karmivaa ainakin 70-luvun lopussa. Paikalliset kertoivat inhoavansa kissoja, koska ne levittävät kulkutauteja. No, jokainen tietää miksi kulkukissat levittävät kulkutauteja, joten siitä ei tässä enempää. Ateenassa olin Olympiavuonna. Ruokailimme usein Plakan alueella ja minulla meni kyllä ruokahalut, kun takkuiset, nälkäiset ja sairaat kissanpennut pyörivät jaloissa. Nälkä täytyi olla kova, että tulivat ihmisten läheisyyteen, sillä kissat olivat todella arkoja. Aika huonoa julkisuuskuvaa sivistyksen kehdolle. On se muuten kumma, että Roomassa kissoihin suhtaudutaan aivan eri tavalla ja siellä ymmärretään, että ne pitävät rottakannan kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 19:45

En ole osunut vielä yhteenkään huonoon matkakohteeseen. Olen ollut ehkä väärään aikaan, tai väärässä seurassa, ehkä väärässä hotellissa tai jotain muuta on mennyt pieleen, mutta kaikki matkakohteeni ovat olleet kuitenkin mielenkiintoisia ja avartavia.
En suunnittele matkustavani enää Viroon enkä Venäjälle, en Riikaan enkä Romaniaan. En Bulgariaan, Japaniin, Saksaan enkä moneen muuhunkaan maahan, jossa olen jo ollut. Mutta eivät ne silti huonoja matkakohteita ole.
Kysymys on väärä, sillä jokainen kokee matkakohteet omalla tavallaan, eikä siten huono paikka ole huono jollekin toiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 21:16

Minulle ei ole sattunut huonoa matkakohdetta...olen aina ollut tyytyväinen paikkaan ja hotelliin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 23:01

no tuo kysymymys (sinänsä ihan hyvä) taisi tulla aikaan jolloin Annuliinilla (oleltkoskos se sinä?) oli kyselelyripuli ja siinä ryöpsyssä tuli koko joukko toistoja, niinkuin ilmeisesti tämäkin kysymys ...

kaksi asiaa näytttää ärsyttyvän vakiovastaajia,

- anonyymit kysyjät
- toistot kysymyksissä

ihmettelen minäkin miksi tämä piti kysyä anonyyminä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 06:54

Kauas on pitkä matka.

Ei haittaa vaikka loisteesi mun sokeaksi saa on pimeässä helppo vaeltaa.
Käy kanssani, niin kotiluolaan näytän sulle tien ja sinut armaakseni vien!"

En ole käynyt yhdessäkään huonossa matkakohteessa. Kaikki ovat huolella valittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 08:23

Omat lomapaikkani ovat aina olleet ok. Otan selvää jo etukäteen millaisesta paiaksta on kyse ja sen perusteella teen valinnan. Muita on taas mahdotonta neuvoa mutta faktaa voin kertoa silloin kun jotain tiedän.
Oletko itse tehnyt sen alkuperäisen kysymyksen ehkä?

Lisätty: 23.06.2010 - 10:14

Mitä Kreikkaan tulee huonona lomamaana, muutosta on tapahtunut viime vuosian mitä tulee eläinten kohteluun. Runsaat 2 viikkoa sitten lomakylässämme ei näkynyt ainoatakaan koiraa jolla ei olisi ollut omistajaa ja kissoista pidettiin huolta kahdelta taholta (lieneekö ollut samasta järjestöstä kyse kuitenkin). Hotelliamme vastapäätä oli "kissafarmi" eli metsikössä asusteli lukuisa määrä kissoja joille tuotiin ruokaa (kaupasta saatavaa kissanruokaa) säännöllisesti, näin sen omin silmin ja kissat olivat hyvinvoivannäköisiä. Kuulin myös että eräs mies, jota olen nähnyt siellä usein kävelevän, hakee kissoille ruokaa läpi vuoden hakien sitä esim. kaupoista tai ravintoloista.
Rodoksen vanhassa kaupungissa en nähnyt yhtään ainoata kulkukoiraa, aiemmin niitä makoili ihan kaikkialla. Miten asia on hoidettu.... mutta paremmalta näyttää enkä boikotoi Kreikkaa tuosta syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 08:38

irakkiin en nyt just menis.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:14

Afganistan olisi varmaan aika huono matkakohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 19:29

Ja höh, tässähän tämä...

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29653

Kaikista matkakohteista saa huonon omalla asenteella ja/tai käyttäytymisellä, niinkuin ihan mistä tahansa asiasta elämässä. Ei voi vain raakata kaikkia asioita matkaillessa tai elämässä kategorioihin hyvä ja huono. Joka asiassa taitaa kuiteskin olla hyvää ja huonoa.... Voitais vaan ajatella mitä kaikkea hyvää.... mitä voisi ehkä kehittää... tai miten kehittää itseään sinne positiiviseen ajatteluun... tai mitä voisin tehdä vielä paremmin...

Mukavaa tää pohdinta, eikö? Ja höh, meistähän tää on kiinni...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.06.2010 - 22:25

Onhan se kysymys olemassa: annuliini sen on esittänyt aikoinaan.