Kotikonsteja vanhojen purjehduskenkien(nahka!)uudelleen virittämiseen?

Hiukan koppurat,tarkoitus saada pehmeämmäksi ja hiukan suuremmaksi ilman 24h rasvattujen,märkien kenkien jalassapitämistä...

Avainsanat: koppurat purkkarit uudestielämään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 15:43

purkkareita en ole koettanutkaan uudelleenreivata,
koppurat ovat päässeet UFF:n kautta spurgukäyttöön

en tiedä toimisko ukin vanha konsti koppuramonojen virittelyssä

vaseliinia ylt' ympäriinsä ja jälkilämpöiseen saunaan muhimaan yön yli
aamulla sitten trasselitukolla (tai flanesisella jalkarätillä) pyyhittiin pois ylimääräiset vaseliinit ja niin oli käytössä entistä notkeammat monot

kerro kuis kävi jos kokeilet

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 15:57

Enpä ole mokomaa koskaan tehnyt olen vain luopunut kengistä ja kipaissut kaupasta hakemassa uudet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 07:07

Rasvaa vain, kyllä ne siitä sitten mukautuvat uudelleen jalkaasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 22:36

minä modifioisin kysymystä, sillä kaipaisin nyt enemmänkin ohjeita

"Kotikonsteja vanhojen purjehtijoiden(nahka!) uudelleen virittämiseen"

.... ollaan nimittäin tunaroitu koko alkukesä niin että hävettää ...