mä nyt kiusaan teittii....... eix kukaan edelleenkään kato bb:tä?

mä ny uskaltauduin kysyyn uusiks, vaik viimeks sain semmosia vastauksia että vielki on hiukset pystyssä.
saampahan ainaki adrenaliinin minkä lie virtaamaan, ko kaikki taas sormet sauhuten haukkuu bb: pystyyn/ lyttyyn. kjeh, kjeh. ; )

Lisätty: 03.09.2008 - 19:44

anteeksi että kysyin uudelleen tätä, mut mä oon vissiin tämmönen toistoo toistoo ihminen toistoo viel kerran. heh naureskellee itekseen hän.
1 kyllä vastaus jo hih hyvähyvä. ; ) toistoo...

Lisätty: 04.09.2008 - 16:37

(jaana.m) en haluaisi että minua katsottaisiin tv.stä. siksi en mene tv ruudun toiselle puolelle. ; )

Avainsanat: bb ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2008 - 19:40

En tosiaankaan, vaikka meillä näkyykin BB 24/7 kanava. Ehkä maailman turhin ohjelma. Kerran katsoin yhden jakson ja se riitti. Viiden minuutin aikana ehdittiin kuvata kuinka joku yrjösi vessanpönttöön, kuinka joku istui alasti sohvalla ja kuinka joku heitettiin vaatteet päällä porealtaaseen. Että terve :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2008 - 19:24

älä turhia näppylöitä tästä saa, minä en katso, ihan aikuisten oikeesti, en katso, muttei minua yhtään häiritse vaikka joku muu katsookin, ja katso sinäkin ihan rauhassa, ei pahenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 19:29

minäminäminäminä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 19:32

En edelleenkään. Käännän kanavaa tuli sitten bb:tä, extraa tai mitä tahansa formaattiin liittyvää. En kyllä kato kauheesti muitakaan tosi-tv ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 20:16

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 20:23

En katso, enkä ihan oikeasti ymmärrä miksi joku sitä katsoisi. Toisaalta ei myöskään häiritse jos joku haluaa katsoa, kunhan eivät mainostaisi sitä niin hirveästi, menevät muut ohjelmat pilalle kun joutuu tauoilla mainostamista (ja todella sekoilua sekin) katsomaan ellei jaksa nousta jääkaapille. Olisi todella hyvä, jos näille tosi-tv -ohjelmille luotaisiin oma kanava. Mutta voisi olla, että se jouduttaisiin lopettamaan kun ei kannatusta enää olisi. Ei kait kukaan sentään jaksa liikaa...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 00:04

Eipä edelleenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 10:46

En todellakaan aio katsoa, vaikka vanhempi tytär sitä katsookin. Ihan seko ohjelma, iltasanomien ym. lehtien lööpeistä saa jo lukea mitä talossa on sekoiltu. Ja olipa netissäkin mtv3:n sivuilla kuva kahdesta kimulista, jotka suutelivat. Haluaisitko sinä, että ihmiset katsoisivat sinun touhujasi televisiosta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 19:13

voi sitä kysyä en katso edelleenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 11:41

En todellakaan katso.