Erityisesti te jotka vietätte juhannusta usean sukupolven voimalla. Onkos ajanvieteleikit valmiiksi mietittynä ?

esimerkiksi "mukipallo" on yksi sellainen, ei ikärajoitteita ja säätöjä voi keksiä pelatessa ....

kuvassa synnynnäisen mukipallo-virtuoosin tyylinäyte

valperi.blogspot.com/2010/06...pallo.html

_

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 22:05

Kolmessa polvessa riitää ajanvietteeksi ja seuraleikiksi se, että juoksee jokainen vuorotellen pienen ikiliikkujan perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 21:52

tuota kyllä pitää kokeilla ... heti kun sellainen otollinen tilanne vain tulee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 22:57

mukipallo;pistetään korvan taakse tulevaisuuden varalle ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 23:45

No pikkuisen on hankalaa kun tuo lapsenlapsi joka on myös kansamme on vasta 4kk vanha, ehkäpä vain lauleskelemmä hämähämähäkkiä siitä ainakin hän pitää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 19:30

Nyt tulee"erilainen"Juhannus kun menemme vaimon kanssa kultarantaan syömään ja Manu&Tellukin on tulossa sinne...Kyllä hiukan jänskättää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 19:43

Yhteislauluja ja karaokea. Lapsille valokuvasuunnistusta mökkimaastossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 19:58

Illan menu: Saunan lämmitys, tulen teko grilliin, makkaran ja pihvin paistoa, syömistä ja saunomista, ehkä rohkeimmat pistäytyvät vedessäkin, salaatinvääntöä, hälinää. Tiskiä, kenkiä eteisessä, kaljatölkkejä. Täytekakku. Laseja,kahvikuppeja, lautasia, kolme koiraa...kokko, jos sää sallii, hyttysiä, hyttysiä, väsymys...nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 21:18

Taidan illalla mennä nukkumaan ja herään juhannuspäivänä keittään kahvit sit kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 07:05

Juu, valmiina on suunnitelmat. Useassa sukupolvessa vietetään juhannus täälläkin. Saunotaan, ja nautitaan hyvästä ruuasta ja juomasta. Ja perinteisiin kuuluu läpi yön valvominen. Joten näillä mennään aatto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:16

Tikanheitto, renkaaheitto ja mölkky sopivat seurapeleiksi juhannukseenviettoon. Tietenkään saunomista, grillausta ja yleistä puheenporinaa unohtamatta.