Juhannusta odotellessa kotimaan matkailukyssäri. Arvaakos kukaan mistä olen tulossa ja mihin olen menossa ?

kolmenpisteen vihje :

valperi.blogspot.com/2010/06...aiset.html

Lisätty: 21.06.2010 - 21:58

hyvin olette hajulla harrastuksistani, tosin tällä kertaa ei oltu kalalla , uitettiin muuten vaan paattia tuolla majakoiden ympäri ja seuraavat viikot sitten kuluvatkin 3R:n bermudankolmiossa (Riihimäki-Rauma-Ruovesi) sen kymmenissä kissanristiäisiss, toivottavasti vältyn niiltä heinätöiltä, nykyään olen mieluummin 'apinavahtina' niinkuin suvussa on tapana sanoa

(yks niistä kuvassa : valperi.blogspot.com/2010/06...pallo.html

hyvää kesänjatkoa kaikille

Lisätty: 21.06.2010 - 22:00

ps. cibyn vinkki tosi hieno reitti, tullut joskus aikaisemmin kuljettua, suosittelen minäkin

Lisätty: 22.06.2010 - 10:17

no joo, eihän noista kuvista kovin tarkkaa paikanmääritystä osaa tehdä, mielenkiinkiintoisia arvioita kumminkin, kiitos niistä

merellinen kuva on Söderskärin majakalta, joka on tapana kerran kesässä kiertää

valperi.blogspot.com/2010/06...rskar.html

maallemuuttoa symboolisesti esittävät kiesit ovat ihan pääkaupunkiseudun (paketti)pelloilta

Avainsanat: maisemat kotimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 21:43

turunsaaristossa korppoossa olet ja liftaat hesvopelillä nauvoon .... josta hyppäät saaristonbussiin jolla pääset lossi ylityksen kera kaarinaan , josta hyppäät edelleen pohjolaexpresbussiin joka menee helsinkiin ja silä huristat omaan kullankalliiseen kotiin....osuinko oikeaan :))

Lisätty: 21.06.2010 - 21:50

www.saaristonrengastie.fi/
löytyykös täältäpäin reittiäsi :) jos et ole täällä ollut niin mene ihmeessä ... itse tykkäsin .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 20:51

En voi arvata, olet arvaamaton, mutta kiitos linkkivinkistä, vierailen siellä hetimiten.
Mikset sanonut ennemmin. Hyvää Jussia, ei kait me Keuruulla tavata.

Lisätty: 21.06.2010 - 20:58

selasin Sinun viimevuotisia juhannuskuviasi, mutta makkaranpaistoa varmaan on siis luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:15

Kalasta tulossa ja heinäntekoon menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 21:20

Mariaana vei sanat suustani! Ihan sama ajatus tuli kuvasta mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:32

Näin se taitaa olla..mitä Ida ja Mariaana sanoivat jo ainakin vaikuttaa siltä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 22:33

myöhästyin arvuuttelusta,mutta olisin toki mereltä maalle ehdottanut reitin kulkua.Cibyllä tosiaan hieno reittivinkki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 06:10

Tuollaisia vankkureita (sontakärryjä) en ole nähnyt kuin Saksassa ja jos uusin kuva on päällä, niin on tultu rannikkomme turvana olevia sukellusveneitä (kalliota) väistellen Suomeen. Sitten ei kuvat kerro minne on Suomessa suunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 08:46

Merellinen kuva on ainakin Turun saaristosta eli sieltä tulossa, muuta en tiedä. Tuosat toisesta kuvasta arvailin sen olevan Virosta... en tiedä....tai ainakin jostain Baltiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 18:04

Tosi kesäisiä kuvia ja kauniita .Olet käynyt liukastelemassa tuolla ahvenan maalla.Sitten siirtynyt turvalliseen heppaan ja kärryihin .Niillä voikin juhannus alkaa ja mennä ympäri sisämaata.Katsella koko heinäkuukin kauneinta suomea.Muista pollelle antaa hyvät eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 07:11

Kauniita kesäisiä kuvia sinulla.