Kuka ex Suomalainen maailmanmestari ajaa tänävuonna Suomen MM rallin uudella WRC autolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.06.2010 - 06:55

Teksti TV:stä luin Kankkusen Juhasta. Jyväskylän 80-vuotis juhlakilpailu. Nelinkertainen maailmanmestari hän on.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 20:48

Kukapas muu niin hullu oisi kuin Juha Kankkunen, ei hajuakaan, enkä käytä kuin järkeäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:57

emmää mittää tierä , mut arvaan et meidän kimi .... räikkönen ... noo -oo mettään meni aravus vainen ...kait :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 22:24

Raikkonen voittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 22:28

samalla hetkellä kun luin Timpan kysymyksen,kertoi uutiset asiasta(ekan kerran kuulin)mutta hieno homma.Viva Kankkunen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 06:17

Tuskin saa fordilta uutta alleen, tulokkaat ja vanhukset ajaa ylivuotisella kalustolla kuten Kankkunen. Hän ajoi Wilsonin leivissä jo 1997-98 vuodet ko automerkillä.
Niitä vimosen päälle olevia on tehty niin vähän ettei riitä kuin Latvalan rikottavaksi ja Hirvosen ajettavaksi.

Lähteet:
www.rallybase.nl/index.php?t...driverid=4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 15:18

Juha Kankkunen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 20:37

Kannkkusen Juha lähtee ajamaan..Suomen MM rallia..ja voi tuoda vaikka voiton..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.06.2010 - 01:53

Kankkunenhan se ajaa.