Mistä tämä flunssa aina tulee uudestaan ja uudestaan?

Avainsanat: flunssa flunssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 17:42

kesäflunssat pakkaa olemaan sitkeitä, ja uusiutuvia.
jos et ehdi kunnolla parantua ja menet keskenkaiken töihin.

onko varmasti flunssaa, ette ole allerginen jollekkin heinälle tms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 17:50

Samaa sanoi työpaikan sairaanhoitaja,itselläkin monta viikkoa flunssaa takana;mulla alkoi vajaa viikko sitten.Voimat vei uneton yö,kun nokka oli aivan tukossa eikä henki kulkenut,mutta lääke löytyi siihen,onneksi.Nyt onneksi kurkku ei enää kipeä,vain räkätautia ja muuten aika OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 19:15

tuli vain mieleen, etteikö olis alergiaa .. oletko kokeilut alerkialääkkeittä ... niitä saa apteekista ilman reseptiäkin .... itselleni kyllä auttoi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 20:32

Kyllä kesä funssa tuntuu olevan aika kiusallinen..
Samoin tuli minulle mieleen..oletko jollekin allerginen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:07

Onneksi ei vielä minulla flunssaa, mutta tuttavani soitti minulle ja hänellä ei ääni kulkenut
olenkaan, sanoi kuumettakin olevan.
Sanotaan kesäflunssan olevan kovempaa, mutta tuntuuko se vain siltä, kun on lämpöiset ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 21:21

Ettet nyt vaan olisi allerginen kesälle - oletko käynyt lääkärissä ja pyytänyt lisäkokeita sen selvittämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 23:43

Toipusin viikonlopulla vaivanneest flunsasta, melkein olin taju kankaalla kuumetta pukkas, pillereitä roppakaupalla..

Elämä voitti oon taas kunnossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 06:31

Mulla 4viikko .Vieläkin köhittää ja veto pois.Alkoi kurkkukivulla.Käyppä lääkärissä puhumassa flunssasta. Pääset vähemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 10:00

Kesä flunssa on sitkeää.tai jos olet allerkinen jollekkin silloinkin se voi uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 11:48

Jos ja kun saa yhden flunssatartunnan, saa helposti myös toisen. Flunssaa on monta eri kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 07:17

Toivotan sinulle paranemista, kesä flunssa on kurja ja sitkeä. Onneksi olen vielä välttänyt sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2010 - 10:57

ei jakaannu tasan noi flunsatkaan,
itse olen viettänyt jo parikymmentä 'flussa-vapaata' vuotta, joten ilmeisesti te herkemmät sairastelette sen minunkin osuuteni, kiitos siitä ...