Aamua napsut. Millainen on maanantain sää paikkakunnallasi?

Pohjois-Savo +14° ja aurinko paistaa pilviharson läpi.

Lisätty: 21.06.2010 - 12:39

Minä tuon tullessani huomenna Helsinkiin auringonsäteitä ja poutaa, mutta osa siitä säästä lähtee kyllä mukanani Prahaan keskiviikkoaamuna.
(Olen suuri Rammstein-fani, mutta tänä vuonna en taida päästä heidän konserttiinsa)

Avainsanat: sää tänään tila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 08:15

hyvää huomenta sinulle kuin koko napsupoppoolle jokaiselle kaikkea hyvää tähän päivään jolloin meidän hallituskin vaihtuu ja sitten onkin ( en usko)..valtakunnassa kakik hyvin.... ilma on tuollainen pilvinen , mut kyllä se siitä... kohta.... aurinkoarmas paistaa ja ilman lämmittää ... helteitäkin luvattiin... se ei kuitenkaan ole ihan kiva juttu .. itse tykkään lämmöstä , jos se ois tuossa 20-22 astetta noin...ja aurinkoista tietty ... :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 08:43

Huomenta. Yö ollut pilvinen, auringon noustua myös pilvet alkaneet harveta ja sinitaivas tulee esille. Päivästä luvattu puolipilvistä. Aamun lämpötila noin 12 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:46

Satelee hiljalleen vaikka niin ei pitänyt olla. Taivas on kauttaaltaan harmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 09:35

Huomenta. Tässä hieman alempaa samat lukemat mutta vettä ripsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 09:57

Aurinkoinen, kesäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 09:58

Huomenta! Seinäjoella melkeinpä pilvetön taivas, tuuli puhaltelee ja lämpöä tähän aikaan vasta +11C.

Eipä tarvinnut lähteä Rammsteinia kuuntelemaan paikanpäälle, kotona sai ilman pääsymaksua nauttia musiikista ja paukkeesta, niinkuin muinakin iltoina Provinssirockin aikaan.
yle.fi/alueet/pohjanmaa/teem...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 10:11

Keurusselän rannoilla minulla on 19 lämpöä, ei aurinko ainakaan nyt näytä kasvojaan, mutta
onhan se hyvää säätä luvattu meille ja juhannukseksikin, iloitaan siitä.
Kovin kuumia helsteitä en minä odota itselleni, mutta kestän kyllä ne päivät mitä sitä on
saavat lomalaiset ja ennenkaikkea lapset nauttia kesästä ja kyllähän tämä meidän
napsulaisten kevät-ja kesäaika on tuonut sen esiin, että intoa riittää kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 10:51

Kanta-Hämeessä on ihana ilma ei tuule eikä sada lämmintä 15+Tuntuu oikein kesäiselle ja rehevälle.Meillä käki kukkuu tuon tuosta .Linnun poikaset opettelee lentämään.Räkätit tippuilee pesistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 11:27

Airiston reunalla aurinkoinen ja lämmin kesäpäivä. Lämmintä 16 astetta ja auringossa niin kuuma, että varjopaikkaa pitää hakea. Normaali meri-ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 13:09

Tervetuloa tuomaan lämpöä,aika vilakan oloista meillä täällä,pitääs varustautua torikeikalle oikein välihousuilla B-)tai sitten olen vain vilukissa.Mukavaa Helsinki-päivää ja Prahan matkaa;mene ihmeessä Rammsteiniin,jos ovat yhtäaikaa Prahassa,ne on aina niitä "once in a lifetime"kokemuksia.Haluaisin olla siinä mukana,toinen pitkäaikainen fani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 15:14

Täällä jämsänkoskella on aurinkoinen ja aika lämmin sää. mutta toivon lämmintä kesää koska ei ole ollu helteitä että olis kunnolla päässyt kesästä nauttimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 15:48

Aamulla aurinko vähän pilkisti, mutta ilma muuttui valottomaksi ja tuuli tuli mutta ei vettä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:03

Koko päivän tullut vettä..että on vapaapäivän saanut viettää sisällä...Nyt alkaa poutaantumaan ilma...ja huomiseksi luvattiin kaunista..