"Huomenna mennään Korkeasaareen, Korkeasaareen, Korkeasaareen. Huomenna mennään Korkeasaareen koko päiväksi"...kuka laulaa?

Lisätty: 21.06.2010 - 08:00

Aion siis mennä "serkkujani" katsomaan....laulattaakin.

Avainsanat: laulu lasten

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.06.2010 - 02:08

Elina Salo, mutta Jopellakin on hieno versio. Vaikkei niin lastenlaulu ollakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 08:07

www.youtube.com/watch?v=DvkybxNu3-4
tässä laulaa elina salo ja lpset ......super hauskaa reissuu sinulle mariaana .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:09

Elina Salo laulaa omintakeiseen tyyliinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 10:11

Jassoo,huomenna menossa Korkeasaareen,tänään onkin pikkisen sateisen oloista,mutta ikkunasta haistelemalla lämmintä.Tervetuloa ja toivottavasti serkut näyttävät itsestään paremman puolensa B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 10:22

Katsoin YOUTubesta lapsikuoron esittämänä keväjuhlassa tämän laulun, tunnelmaa oli
siinäkin.
Laita pehmeät ja hyvät jalkineet, maisemat aika mäkisiä.
En enään viimevuosina ole käynyt siellä juuri maaston mäkisyyden vuoksi.
Kyllä se on suosittu paikka, Hakaniemen rannasakin oli ainapitkät jonot kesäaikana lautalle.
Toivon, että tulet tyytyväisena takaisin ja säät olisivat kelpoiset. Kerrohan kuinka retki meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 11:06

Aina niin raikas laulu.Vaikka onkin lasten laulu sopii aikuisille lapsenmielisille oikein hyvin.Itse olen tosta pitänyt. Täytyypä lähteäkkin jossain vaiheessa korkeasaareen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.06.2010 - 13:31

Kaunis laulu josta Jopekin on tehnyt oman versionsa - ei ihan lastenlauluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 15:45

Tän on kyllä moni laulanut joten kaikki nuo aikaisemmat vastaukset käy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:07

Ihan hauska laulu..aika moni esittää tämän laulun..Menet sitten huomenna korkeasaareen...katsomaan serkkuja..taisit mennä jo..että ei voi enään lähettää serkuille terveisiä..