Viherpeukalot, onko kokemusta kastelurakeista?

Avainsanat: multa kastelu rakeet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 20:47

Kerran olen kastelurakeita kokeillut,mutta en kyllä huomannut,että olisi ollut hyötyä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:29

Olen niitä purkkiin laittanut, mutta ihan totta - en ole havainnut pysyykö se multa kauemmin kosteampana vai ei. Hyväksihän sitä kyllä kehutaan.
Ainakin se kaupan multa missä ne ovat valmiina ei kuivu niin herkästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:05

Mulla ei ole rakeista tietoa .Mulla on sellaista kastelu lannosta ,jauhetta .Se on hyvää pian vaikkuttavaa.Minä teen valmiiksi kannuun ja annan sen seisoa yön ylitse .Sitten kastelen sillä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:19

jotain valkoisii rakeita kerran laitoin noihin kukkapurkkeihin enkä huomannut oikeastaan mitään ...jotta ihan kannulla vaan kastelin ...itsestä ainakin tuntui ,et ne kasvit oikeastaan huusivat vettä....en sit tiedä ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 22:37

en ole koskaan kuullutkaan siis huonekasvien ruukkuihin,käyttänyt vain vanhoja konsteja,villalankoja vesikupeista ruukkukasveille.Kerran(kauan sitten) ajattelematta mitään latasin kukkaruukut ammeen pohjalle,hiukka vettä alle ja lähdimme lomalle.Muutaman viikon kuluttua takasin ja olivat aika kalpeita kasveja,vettä oli muttei valoa :-O