Paljonko kamppanja "läskillä lukutaitoa" toi euroja ja mihin ne käytetään?

Kamppanjan taustalla oleva suomalainen henkilö lupasi 15 € kilolta, mutta koska kamppanja
päättyi onnellisesti hän nosti hinnan 30€ /kg

Avainsanat: läskillä lukutaitoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 17:16

Läskillä lukutaitoa -kampanjan loppupunnituksissa kävi noin 11 200 naista, jotka luovuttivat yhteensä 35 000 kiloa ja 3 100 miestä, jotka pudottivat painoaan 13 300 kiloa. Kampanjan taustahenkilö päätti maksaa kiloista kaksinkertaisen hinnan eli 30 euroa 15 euron sijaan.
Kampanja tuotti Nepalin lukutaitohankkeisiin 1 442 220 euroa.

Lähteet:
www.ktl.fi/portal/suomi/yhte..._tuloksia/

Kysyjän kommentti

tismalleen niin. kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:22

Hieno juttu, mutta mikähän on lopullinen euromäärä joka siihen kohteeseen pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:19

Tästä läheltä yksi nais ihminenkin pudotti tuonne 3kg.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 00:55

Hieno kamppanja, rahat menivät hyvään tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 21:18

Onpas hauska kamppanja...ihan hyvä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.06.2010 - 10:44

En muista rahasummaa mitä kampanja tuotti mutta tuotto oli yli odotusten kuitenkin.