Onko ranskalainen matkailukohde tuttu?

tarkemmat tiedot;
www.cr-basse-normandie.fr/ca...hp?id=2323

Avainsanat: houlgate ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.06.2010 - 01:11

Ei ole tuttu mutta laitan korvan taakse . Pariisi on nähty ja Marseille. Valitettavasti en pysty auttamaan mutta sain hyvän matkakohdeidean. On senverran laaja valtio että siellä kyllä kohteia riittää. Jos et saa apua niin tolla suunnalla onnistuu oikein hyvin omatoimimatkailu.

Kysyjän kommentti

Kuuluisa mies kun on saanut nimikkokadunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 10:26

Ei ainakaan mulle,enempi olen oleskellut etelämmässä Aquitainen osassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:51

festivaalit ja teatteri on tuttua,
Calvados on tuttua
katuosoitteessakin on jotain tuttua, en vaan nyt just muista mitä ?

____________________

"festival théâtre et lecture "Rencontres d été" d'Houlgate

7 avenue Léonard Pillu
APE 923A
14150 HOULGATE (Calvados)"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:13

Eipä ollut. Ranskan alpit ja Cote D'azur tuttuja, muualla Ranskassa en olekaan käynyt. Normandia kiinnostaa, samoin Louvre ja näkisihän siinä Pariisin samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 00:29

Ei sitten alkuunkaan. Mutta ranskalainen Calvados on tuttua ja maistuvaa brandya.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:30

Normandia on tuttua, siellä on vietetty muutama viikko aikoinaan , ihan ranskalaisten keskuudessa , vuokratussa kylätalossa. Tuttua on myös Bretagne, samoin vuokrattiin sieltä kylätalo. Ranskasta löytyy vaikka mitä! Seuraava tutustumiskohde siinä maassa tulee olemaan Alsace.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 09:07

Ranskanmaata olen autoillut ristiin rastiin, mutta en ole ollut Houlgaten calvadosmaistiaisissa.