Kaksi alumiinitikasta,joista pitäisi saada yhdet pitkät. Pojan "kirjallisilla" ohjeilla selvittiin, muuten yllättävän vaikeaa.

Onko vastaavia ongelmia tullut vastaan?

Avainsanat: jatkettavat tikkaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 10:39

ne tikkaat millä olen katolle kiipeillyt telkkariantennia kuusaamaan, ovat olleet yksiosaiset ja tarpeeksi pitkät.
mutta kannattaa kyllä ne jatkettavat koota ohjeiden mukaan, ettei käy ohraisesti, voi olla pää kainalossa ensikiipeilyn jälkeen .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 10:27

Ei ole tullut vastaan, aina olen katolle päässyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 14:43

Ei ole ongelmia tuottanut jatkettavat tikkaat, talomme on korkea ja ei edes tikkaat riitä korkeuteen joista voisi räystäät puhdistaa turvallisesti, ja peltikattomme on vanha ja hyväkuntoinen, joka syksy se täytyy pestä, koivujen ja jalavien roskista, pitää nosturi tilata jolloinka mieheni pesee katon painepesurilla.Meillä on jatkettavia tikkaita , ja niihin työskentely tasoja, minäkin osaan niitä kasata. Vikka olen päästäni vajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 17:34

Niinkuin viulunsoittaja lauloi. Yhdet veisi ylöspäin ja alaspäin. Sitten yhdet huvin vuoksi ei minnekään. Eli älä jatka ja käytä vain toista osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:15

En tiedä millaisista on kyse, mutta meillä on "kahdet joista tulee yhdet" ja aina olen ne saanut jatkettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 20:17

Olipas hauska kyssäri, ei ole kauaankaan kun olisin aloittanut pölyjen pyyhkimisen yläkaapeista alumiini tikkaita olisin käyttänyt apuna kiipeämisessä. Vaan eihän se onnistunut, en saanut koko tikkaita edes pystyyn. Joten homma jäi sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 20:51

Ompa hyvä, että kaikki te vielä tikkaille pääsette, minä en edes keittiöjakkaralle.
On vain ns.ammeaskelma, johon pääsen nousemaan, jos jotain ylempää haluan
ja joskus haluan. Olen vain 152 cm, joten se 10 cm korotuskin auttaa.
Ei siis ole mitään ongelmaa minulla, ja iloitsen tästäkin vähästä.

Lähteet:
oma kokemus