Huomenta Napsut. Heräsittekö taas sateiseen aamuun kuten minä ? Tosin aika heikosti nukuttikin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 05:34

Huomenta! vanhaa taivasta näkyvissä ja aurinkoinen päivä luvassa, lämmintäkin on +13C.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 06:38

Huomenta timppa! Harmaa pilviverho peittää taivaan. Siinä se sitten on katsominen,mitä päivän päälle tulee.
Lämpöä 15 C+ astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:29

On aamu ja katselen maailmaa kuin haamu. Taivas on lähes pilvetön ja aurinkokin pilkottaa. Airisto lähes peilityyni. Lämmintä on paritoista astetta. Grilliryynäri ja savulohi lienee tehnyt tehtävänsä. Päätäkin kivistää. Mahtaakohan olla savun aiheuttama sivuvaikutus. Tiedähän sitä. Huomenia toivottelee pappa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:37

Huomenta Timppa ja napsulaiset. Eilen illalla alkoi sade ja jatkuu näköjään vieläkin. Tuli taas sisäurheilupäivä. Mökillä nukutti oikein makeasti. Nyt on sopiva aika aloittaa matkakamppeiden kasaaminen ja katsella netistä Prahan maisemia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 08:58

Huomenta huomenta kaikille, rakkaat napsulaiset.En oikein ole perillä kuka on matkoilla ja kuka kotosalla.Mutta säähän meitä kiinnostaa. Katselin ikkunasta pihalle parempi ilma, mitä eilen.Uni tuli ainakin hyvin en jaksanut yöllä loppuun katsella prinsessan häitä. Meinasin kiikkustuolista pudota lattialle.
Tuulen vire käy edelleen ,taivas velloo pilvisenä niinkuin maailmanloppu tulossa. Rauhattomana sieluna ei tiedä mitä tekisi.Välillä aurinko kurkistelee ja välillä näyttää kun rupeaisi satamaan.
Lämmintä on ei ole kuurainen maa15+sehän meille kyllä on mieluista.Uimistakin voisi ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:41

Pilvinen harmaa taivas on,ja lämmintä +14...Yöllä satoi ja tuuli tuntui olen aika kova..illasta alkoi jo satamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:18

mulla taisi olla se silloin tällöin eteentuleva velanmaksuyö (univelan),
heräsin juuri pirteänä hienoon kesäaamuun, aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta, lämmintä reilut parikymmentä jne. ...

eli tänään sopii toivotella hyvää huomenta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 16:39

Aurinkoinen ja tuulinen päivä tänään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 20:12

Iltaa vain, heräsin kylmään aamuun. Päivällä aurinko paistoi vähän aikaa, silloin oli hieman lämpösempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:13

Siihenpä hyvinkin tuli herättyä ja kiireellä sittenkin. Ulkona oli pehmusteet istuimilla ja keinussa. Pääsivät saunomaan tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 22:13

aurinkoiseen aamuun heräsin tupa-autosta .. . reissunpäältä :)