Tietääkö kukaan saadaanko vielä lämpöä juhannukselle?

Avainsanat: juhannuksen ilmoista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 00:49

"Todennäköisintä kuitenkin siis on, että lämmin ja aika sateeton juhannussää hellii ainakin Etelä- ja Keski-Suomea, Pouta summaa."

www.mtv3.fi/saa/kotimaa.shtm...06/1145065

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 01:21

Kiitos Vähäviisas, kun otit Keski-Suomenkin huomioon.
ja sitten Justus tarvitaan aika taikamylly, joka sen nyt lupaisi.
Toivotaan parasta, mutta ........?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 02:15

meilläpäin aurinko ja lämmin sää on jokapäiväistä.toivotaan sinne suomeenkin lämmintä ja
hyvää juhannus ilmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 02:17

Koska olisi koko kesää satanut. Odotavan aika on pitkä ja ennustaminen vaikeaa varsinkin tuleevaisuuden ennustaminen. Eiköhän tuo helle vielä helli meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 04:31

Kyllä meillä tarkenee, on klapeja liiterissä. Pökköä pesään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:40

Toivotaan kaunista juhannussäätä Suomeen. Prahan sääennuste lupaa keskiviikosta alkaen +20° ja siitä ylöspäin, mutta sitähän ei tiedä pitääkö se paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:46

Eilen ainakin luvattiin säätiedotuksessa,että ilmat lämpenevät tulevalla viikolla...toivon mukaan saamme nauttia lämpimästä juhannuksesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:17

Varmasti saatte hienon ja lämpimän juhannuksen,koska meikkä menee töihin.Näin käynyt jo kaksi kertaa aikaisemmin tänä kesänä,helteet muilla,mutta meikkä töissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 16:47

Toivotaan kaunista Juhannussäätä..
Vaikka ei tuo minua haittaisi vaikka olisi ilma mikä tahansa kotona olen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:10

Sää on mitä todennäköisin. Jossain on lämmintä, jossain ei. Toivossa on hyvä elää ihan itse kunkin omalla paikkakunnallaan. Poutaa ja lämpöä minäkin tietenkin toivon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:41

Lämmintä piisaa ja jos ei riittävästi, niin laitetaan sauna lämpiämään ja tuli takkaan. Varma konsti vuosi vuoden jälkeen.