Kaunista, eikö vain?

Kruununprinsessa Victoria puhui kuninkaanlinnan terassilta koskettavasti tuhatpäiselle yleisölle joka oli kerääntynyt linnan viereen.

"Rakkaat, rakkaat ystävät. Haluan aloittaa kiittämällä Ruotsin kanssa sillä te olette antaneet minulle minun prinssini.

Me, minä ja minun mieheni, olemme erittäin iloisia ja hyvin kiitollisia siitä että niin monet teistä olette täällä ja juhlitte kanssamme.

Tämä on uskomaton kokemus, tämä on ehdottomasti suurin päivä elämissämme tähän asti. Se, että saamme tuntea tukenne, merkitsee meille enemmän kuin voisitte ymmärtää. Se on jotain uskomatonta.

Tämä on päivä jota tulemme kantamaan sydämissämme lopun elämämme. Kiitos."

Avainsanat: victorian puhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 09:07

Victoria on todella fiksu ja kaunis tyttö.Iloinen, raikas ja rakastettu. On suuri merkitys Isä Kallelle seurasi tytärtä kovin tarkasti. Sulhasen isä oli pojalleen sanonut ,voi poika minkä teit .

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 01:25

Kaunista, kaunista. Herkkää, hienoa sanomattoman hienoa.
Viktorian puhehan tuli varmasti sydämestä ja oli aitoa, sehän paistoi
koko häiden ajan. Odottelen juuri häävalsiin alkamista ja siten unten maille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 02:21

Eiköhän tuo koskettava puhe ole tarkkaan harkittu ja hyvä että veron maksajatkin saivat kiitosta. Todella romanttista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 09:49

Todellla keuniisti sanottu Victorialta..oli todella kaunista katseltavaa ja kuuneltavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:08

Victorian puhe oli viehättävä ja spontaanin oloinen,mutta kuka katsoi(itse sattumalta)iltatilaisuuden puheita;Danielin isän ja itse Ruotsin prinssi Danielin,puhe kahdella kielellä,ilman papereita,selkeällä,kuuluvalla jopa kuninkaallisella äänellä Victorialle,jossa hän kertoi tunteistaan ja tapauksesta seurustelun alkuaikoina,Siinä kostui karskimmankin kundin ja friidun silmät.Vaikuttavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:09

... olette antaneet minulle minun prinssini? Hieman kajahtaa korvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:45

Todella symmpis tämä kruununprinsessa ja aivan mahtava puhe. En usko, että oli kyse kansan kosiskelusta. Joutuihan hän odottamaan prinssiään 8 vuotta. Taisi niitä soraääniä nousta kansankin keskuudesta, kun tavis pääsee kuningattarelle puolisoksi, joten siitä tuo kiitos ruotsalaisille. Oli muuten erittäin hyvä puhe myös Danielilta ja hänen isältään. Onnistuneet kekkerit. Minäkin istuin ja tapitin koko ohjelman, vaikka en niin missään nimessä aikonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 08:50

Puhe tuli täydestä sydämestä, niinkuin myös Danielin ja hänen isänsä puheet.Kuninkaan puhe oli eniten virallinen, johtuen asemastaan varmaan.
Kun on kyse kuninkaallisista, mikään ei ole itsestäänselvää, ei tässäkään tapauksessa. Ovat onnensa ansainneet (ja neulan etsiminen heinäsuovasta pois...).Daniel on aivan mahtava tyyppi, kielitaito erinomainen, puhuu spontaanisti eli ilman mitään papereita.
Löytyy valtionpäämiehiäkin (ja -naisia ihan läheltä) jotka eivät pysty pitämään mitään puhetta ilman että lukevat suoraan paperista . Sellaista on rasittava kuunnella.