Puolenyön tienoilla kuninkaanlinnassa tarjoillaan hääkakkua, ja on aika muhkea, millainen?

Avainsanat: victorian hääkakku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 02:34

Victorian hääkakku: 3 metriä korkea, 250 kiloa ja 11 kerrosta!

Lisätty: 20.06.2010 - 02:36

Kakussa oli sata käsintehtyä ruusu- ja 40 lilja-koristetta ja sen sisällä oli muun muassa suklaarakeita, samppanjamoussea sekä metsämansikkakompottia.

Kakku on valkoinen, ja se muodostaa apilan muodon. Ylimpänä kakussa on hääparin monogrammi tehtynä sokerista.

Kakku on lahja ruotsalaisilta leipureilta hääparille. Sitä on ollut mukana tekemässä puoliksi suomalainen leipuri Mattias Ljungberg.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.06.2010 - 00:45

Victorian hääkakku on yli 2,7 metriä korkea ... kertovat juorukellot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 01:18

Komea monikerroksinen kakku, Viktoriankin aivan hämmästyi tulessaan huoneeseen ja nähtyä .
Komea oli "kakkuveitsikin", jolla palat leikattiin.
Komeat puheet, kauniit häät, juhlat ovat häävalssia vailla, sitten pääsen uinumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 10:15

Kakun näin,mutta häävalssi jäi mielikuvituksen valtaan,mutta ne puheet iltatilaisuudessa,Danielin isän ja itse Danielin,aivan uskomattomia esityksiä.Varmaan aukesi monella Niagaran putoukset,niin kauniisti vastaleivottu siippa lausui nuorikolleen ja kertoi seurustelun pikkutapahtuman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 20:05

Tästähän sitä on hehkutettu:
www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...et?1146225

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 23:52

Korkea oli kakku ja kuulin, että täytteenä oli shampanjamoussea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 10:00

Kuulemma luomuaineksista leivottu ja Ruotsin Konditorioyhdistys sen hääparille lahjoitti.