missä on vuonna 2009 LOMA-asuntomessut????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 03.09.2008 - 17:49

Asuntomessut Valkeakoskella 2009

Vuoden 2009 asuntomessut järjestetään Valkeakoskella Lintulassa. Valkeakoski on Etelä-Pirkanmaan seutukunnan keskuskaupunki, jossa on asukkaita hieman yli 20 000. Kaupunki sijaitsee kauniissa järvimaisemissa Mallasveden ja Vanajaveden yhtymäkohdassa. Tampereelle matkaa on 35 km, Hämeenlinnaan 44 km ja Helsinkiin 145 km. Messujärjestelyiden kannalta sijainti on mainio, sillä 150 kilometrin etäisyydellä asuu noin 3 miljoonaa suomalaista

Lähteet:
google haku loma asuntomessut 2009

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.02.2009 - 17:12

Kysymys oli loma-asuntomessuista ja kysyjä painotti suurilla kirjaimilla sanaa LOMA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.05.2009 - 18:24

LOMA-ASUNTOMESSUJA EI JÄRJESTETÄ NYT KESÄLLÄ EIKÄ SEURAAVANAKAAN, VAAN VASTA 2011 MÄNTYHARJULLA.

VIIME KESÄN TURUN SANOMISSA OLI KIRJOTETTU NÄIN:

Loma-asuntomessujen tulevaisuus on vielä auki.

- Parhaillaan on meneillään uuden paikkakunnan etsiminen, ja moni kunta on jo kisaan ilmoittautunut. Realistisesti seuraavat loma-asuntomessut on mahdollista järjestää vasta vuonna 2011.

Lähteet:
Turun Sanomat