Jotenkin hupaisaa katsoa kuninkaallisten henkiv.10km juoksua puku päällä ja lakerit jaloissa!Onko ammatinvalintakysymys...? ;-)

Oikeasti se näytti naurettavalta.Eikö lenkkarit olisi olleet paikallaan?

Lisätty: 19.06.2010 - 19:42

Ei Maarit77...kyllä semmoiset vaaleat Niket sopisi hyvin tumman puvun kanssa.....;-)Minäkin käytän lakerikenkiä veryttelypuvun kanssa iltapäivätansseissa ja kyllä käy flaksi......;-)

Lisätty: 19.06.2010 - 19:42

Ei Maarit77...kyllä semmoiset vaaleat Niket sopisi hyvin tumman puvun kanssa.....;-)Minäkin käytän lakerikenkiä veryttelypuvun kanssa iltapäivätansseissa ja kyllä käy flaksi......;-)

Lisätty: 19.06.2010 - 19:42

-)

Avainsanat: ruotsin kuninkaalliset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 21:23

Tyylikkäästi toteutetut,Tukholma hyvin kauniina ja edustavana,sitähän se nimenomaan on.Hyväntuuliset ,rennon ruotsalaiset ja kuninkaalliset häät.MInuakin nauratti Säpon miesten duunikeikka,mutta lakerikengät pysyivät kundeilla jaloissa,välillä pistivät reippaaksi maratoniksi.Prinsessan puhe parvekkeelta tukholmalaisille oli erityisen hauska ja spontaanin oloinen ja se puku,aivan ihana,yksinkertaisen kaunis.Grattis V&D!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 19:35

Minun piti ommella verhoja, mutta niinhän siinä kävi, että kahvitauko venähti ja jäin katsomaan kuninkaallisia häitä, jotka olivat todella upeat. Prinsessalla oli tyylinsä mukainen klassisen kaunis puku ilman turhia hörhelöitä ja muutenkin kaikki oli hyvällä maulla toteutettu. Olisihan se ollut enemmän koomista nähdä turvamiesten juoksevan puku päällä lenkkarit jalassa. Varmaan siellä oli vaihtomiehitys, eikä samat vartijat juosseet koko matkaa. Prinsessan puhe ruotsin kansalle oli muuten erityisen hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 19:45

Minäkin ajattelin, että oliko vaihtomiehet paikalla, kovaa hommaa, mutta saivat sentään juosta takin-
napit auki. En huomannut jalkineita ollenkaan.
Upeat hienot häät, ei voi muuta sanoa.
Ne suo mielellään kruunuprinsessa Viktorialle ja prinssi Danielille.
Viktorian pukuvalinta yksinkertaisen kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 23:53

Hän sai prinssinsä ja se hänelle suotakoon. Koreaa pukuloistoa on joka puolella. Paremmat ovat ne lakerit, ei lenkkikengät näihin kemuihin sovi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 07:49

Minusta se turvamiesten juokuttaminen siinä rinnalla oli jotenkin säälittävää ja surkuhupaisaa. Olisivat antaneet vaikka potkulaudat tai sähköpyörät. Jotenkin nolotti katsoa heidän ravaamistaan hevosten vierellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:56

Jotensakin pisti naurattamaan koko touhu. Miten he siinä juoksustaan väsyneenä olisivat pystyneet turvaamaan kuninkaallisia. Tutisevilla ja hikisillä käsillä kun olisivat tunaroineet aseidensa kanssa.