Ketkä kaikki istuvat telkkarin ääressä klo 16.00 alkaen häitä katsomassa?

Lisätty: 19.06.2010 - 12:53

Ei todellakaan ole kiinnostanut koko asia, mutta nyt näyttää siltä, että kävelen rantaan mökille ja juuri siihen aikaan ei ole muuta tekemistä, kuin katsoa ne hääjuhlat. Nukutti niin hyvin tuolla mökillä viime yön, että täytyy ottaa uusiksi koko homma.

Lisätty: 19.06.2010 - 12:54

Huomaa ettei meillä ole Vilmaa, kun täytyi laittaa hiirennakki pyyntiin viime yöksi ja saalis pötkötti siinä kankeana tänä aamuna.

Avainsanat: häät ruotsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 13:39

istun kyllä katsomossa, mutta ihan muualla, eikä telkkarista nauhoiteta mitään

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 13:09

Samoin täällä uni maistui puol kymmeneen,tarkoitus on istua rinsessakatsomossa muutaman rinsessan voimin ja napostella hoviruokaa.
Voi vene,pitkään kuulin Tarmon tassujen äänen ja pehmeän pudottautumisen ikkunasta lattialle sisään tullessa yms...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 14:22

Jaa, vai on ne kuninkaalliset häät tänään kello 16 paikallista aikaa? Empä tiennytkään. Mitenkähän moinen tieto onkaan mennyt minulta ohi.. Voi hyvänen aika sentään. Hyvä kun muistutit. Ei vaiten! Täytyy tunnustaa että minua ei nähdä silloin televisiomme äärellä vihkiseremoniaa katsomassa. En nimittäin ole ollut kuninkaalisistä häistä lainkaan kiinnostunut ja tänäänkin on tiedossa jotain niiden seuraamista parempaa tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 14:48

Kuninkaallisten kanssa olen koko päivän tekemisissä mutta Turun karibiassa...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:01

Iltapäivä menee verhoja ommellessa.

Lisätty: 19.06.2010 - 19:36

Jäi verhot ja fudikset. Täytyi sittenkin olla utelias ja katsoa historialliset häät. Ei kaduta, oli upeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:48

Ei tullut katsottua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 17:31

Jalkapalloa meillä mamma kaupungissa käymässä. Liverpoolin pelipaita päällä, jonka hain Anfield stadionilta. Pieni pallo isot miehet. Lystikästä ja jännittävää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 19:55

15.25 aloitin kolmoselta Viktorian ja Danielin haastattelun, sitten käänsin ykköselle ja sitä menoa
katsoin kaiken mitä näytettiin, kahvipannukin oli jo ladattu valmiiksi, jottei tullut pitkiä katkoksia.
Ja kello 22.00 aion olen itseoikeutettuna TV.n välityksellä juhlapäivällisillä Tukholman kuninkaanlinnassa.
Todellista katsomisen arvoista ohjelmaa dokumenttia ei mitään viihdettä.

Huomasin, että Maaritinkin verhojen ompelu keskeytyi ja hän oli myös tyytyväinen
näkemäänsä.

Meitähän riittää joka lajin töllöttäjiin ja vielä jää jotain katsomattakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 21:11

Osan katsoin,kun ei ollut muuta puuhaa mielessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 23:36

Tälläisena sade päivänä on hyvä seurata hovin loistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2010 - 08:54

No ei pitänyt, mutta jumiin jäin koska ulkona sastoi, eikä puutarhatyöt enään houkutelleet. Neljästä puol kasiin tuli töllötettyä. Aamu-uutisista näin häävalssin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:50

Varttia vaille tuli juuri nurmikonajosta sopivasti katsomaan kun kävelivät alttarille. Vihkitoimituksen jälkeenhän siinä ei sitten muuta järkevää katsottavaa ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 12:25

Oletin etten näe livenä mitään mutta onnistui osittain kuitenkin. Kotona sitten eilen katsoin kaikki tallennettuna... ja kyyneleiltä ei voinut välttyä!