Kuulin Cambridge-kuurista,onko joku käyttänyt? www.cambridgekuuri.com/

Uteliaisuuttani kyselen,useat työkaverini saaneet hurjia saavutuksia,itsellä ei tarvetta,BMI normaalitasoa

Avainsanat: cambridge-kuuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 11:23

painoni on OK lukemissa.

sanoisinpa että rahastuksen makua.
mutta jollekkin voi olla tarpeellinenkin konsulentti,
ellei omin neuvoin / keinoin saa pidettyä painoaan kurissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 13:51

ei ole kokemuksia enkä aio niitä hankkiakaan

itse uskon itsekuriin ja terveeseen maalaisjärkeen näissä painonhallintajutuissa,

kerran elämän aikana on tarvinnut tehdä 25 kg korjausliike ja noilla eväillä se onnistui ja tulos on pysyvää sortti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:04

VHH on pysyvä ruokavalioni. Tältä tieltä ei ole paluuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:27

En ole kuullut... uusi juttu ilmeisesti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 20:02

Vähähiilihydraatttisella ruokavaliolla pudotin 27 kg, aikaa meni kyllä 2 vuotta, mutta paino on
pysynyt samana siitä asti. Edelleen suosin VHH, ruokavaliota, joskus tulee vähän poikkeuksia.
En ole koskaan käyttänyt mitään laiduttavaa pilleri-tai jauhedietttiä, joten en osaa sanoa niiden
tehosta. On myös sairauksia ja lääkityksiä, joiden aikana ei voi käyttää näitä laihdutus-
juttuja. Vähähiilihydraattinen ruoka ei ole laihdutusdietti, vaan on valittu elämän-ja ruokatapa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 22:12

Ei ole kokemusta..olen rukavalion kanssa pitänyt kiloni kurissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 23:30

Ei minullakaan ole tuosta kokemusta, paino on ihan kurissa niin ei ole ollut tarvetta. Mutta onnittelut heille jotka ovat kiloja tuon kuurin avulla pudottaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:47

En oikein luota enkä usko tuollaisiin, ei siis kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2010 - 14:43

En ole,koska en syö punaista lihaa,paino pysyy aika helposti hallittavissa.Käytän broilerin/kalkkunan jauhelihaa ruuanvalmistuksessa ja kesällä kalkkuna grillimakkaraa