Kuvittelenko tai kuinka,mutta tämä erittely kysymyksissä näivetti matkailukysymykset?Viimeinen m-kysymys melkein vrk.sitten...

Avainsanat: musta tuntuu...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 01:48

taidat kuvitella

pikaselaus tuohon kysymyshistoriaa kertoi että matkailu on ylivoimaisesti eniten käytetty kategoria (tuplasti enemmän kuin seuraavat)

ja sieltä täältä otoksia vilkaistua näki että matkailukysymyksiä tulee lähes joka päivä, määrä vaihtelee päivittäin 1 - 5 kysymystä, joskus sitten joku tapahtuma tms. innoittaa vähän suurenpaan määrään, ja samanlaista tuo näyttää uudistuksen jälkeenkin olleen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2010 - 08:42

Minullakin köyhän ainut huvitus on "vilkas mielen kuvitus"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 09:19

en kyl noist matkajutskista tiedä, mut tuntuu et näivetystä alkais olemaan hiukan joka kategoriassa ...liekkö napsulaiset nyt kesälomalla ...mene ja tiedä ....aikas hiljast täälläkin on nykyisiin... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 09:56

Ja kun minusta tuntuu, että niitä on nyt enemmän kun ne ovat omassa kategoriassaan, vai onko niin, että paremmin ne huomaa nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 23:09

No, huomataanpahan ne nyt paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 19:41

Kuvittelet =). Siinä se on hiljentynyt yhtälailla näiden muiden kyssäreiden kanssa. Tai voihan ollakin että hieman on vähentynyt sillä kesällä ei matkustella tuolla ulkomailla niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2010 - 12:28

Kirjoittelijat ovat matkoilla eli ulkomailla, ne jotka kysyvät ja kokemuksesta vastaavat, onhan lomakausi jo alkanut. Ei pelkät linkkien laittajat matkailupalstaa käytä....
Matkailuaiheen takia ainakin itse olen tänne eksynyt.
Kesä on varsinaista matkailun sesonkia, tarjonta laajin ja työssäolevilla lomat.