Enteileekö pahaa täysin musta kissa?

Meille ilmestyi täysin musta kissa,tuli katsomaan meidän kisuja.Sit mulle tuli tollanen mieleen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 13:45

Jos musta kissa kävelee tien yli, niin se tietää huonoa onnea. Täytyy muistaa sylkäistä kolme kertaa, jonkun uskomuksen mukaan peräti seitsemän.

Älähän säikähdä, minulla on musta kissa. Tuossa se on pyörinyt jo usean vuoden, ei se ole huonoa onnea tuonut.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaiki ja hyvää juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 14:14

ettei vaan olisi tulossa pikkukisuja muutaman kuukauden kuluttua.
saattaa enteillä kissaperheen lisäystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 14:30

jos musta katti menee tienylitse syljen kolmekertaa olan ylitse , niin kumoan sen huonon tuurin ja tämä tapahtuu aina ,myöskin autossa ,silloin kyllä avaan ikunan ....mut joskus on käynyt niin ,et katti olikin mustavalkoinen ja mä syljin....mietisin vain ,et mitähän tuostakin seuraa ...no-oo ei ole seurannut hyvää eikä huonoa....ei siis yhtään mitään...oisko sama juttu sit mustallakin kissalla , jos jätän räkimisen väliin niin eikait tapahtuis yhtään mitään...no pitää kokeilla joskus , jos uskallan.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 15:12

EI tarkoita yhtiskän mitään,mulle on musta kissa se ainoa OIKEA kissa.Kateelliset kansalaiset(KK)vaan sanovat näin,koska musta kissa on NIIN kaunis.Tulenko hakemaan pois?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 15:24

Meillä oli kaksi täysin mustaa kissaa, joista sisko eli 18-vuotiaaksi ja sen veli 19-vuotiaaksi. Eivät tuoneet pahaa onnea vaan pitivät mökillä hiiret kurissa. ihania olivat vaan nyt jo naukuvat taivaallisessa kissakuorossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 16:47

meillä oli pikimusta kissa ja antoi odottaa pahaa 8 vuotta. Tuskin johtui Pirskatista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 22:41

pahaa tulee kun on tullakseen,

sitä ei kissat enteile eikä estele

taikausko kyllä voi edesauttaa onnettomuuksiin joutumista, se pelko ja huoli ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 04:02

Mistähän tuollainenkin luulo on syntynyt? Silläkin uskomuksella on juurensa jossakin historian havinassa.

Minulla on ollut musta kissa Marie Louis nimeltään. Muistaakseni sen niminen vaimo oli aikanaan Ranskan aurinkokuninkaalla.

Ei tullut mieleenikään kuninkaallista syljeskellä. Hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 14:15

En usko enteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 15:30

Taikausko ei ole minun juttu..
Mutta moniin enteisiin kuuluu musta kissa..
Eikö pääsiäisnoidallakin ole musta kissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 22:26

Olen taikauskoinen ja uskon,että tuottaa huonoa onnea...pitää aina sykäistä,kun näkee että musta kissa menee tien yli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 17:52

Toisen uskoo toiset ei. Itse en ole huomannut sen tuovan. Mutta jos teillä tämä musta kissa viipyi hieman liian kauan, saattaa se pahalla onnella tuottaa pikkukisusia lisää talouteenne. Ja siinä tapauksessahan se sitten todellakin pitää paikkansa. =)