Onko ollut kesäflunssaa kellään?Itse ankaran kourissa,olo ontto ja nuhainen;mutta ei auta...

Avainsanat: ionhottava kesäflunssa liikkeellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 09:00

Ei minkäänlaisia flunssia.Lääkitystä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 09:30

Nyt on kolmas viikko menossa olo tosin hyvä ja voi jo nukkuakkin. Mutta voimat vei kokonaan.Enkä käynyt lääkärissä.Alkoi kurkkukivusta ja pää oli kipeä.Sitten tuli kamalia kastumisia yöllä ja köhitti.Meinasin välillä ihan tukehtua kun yskitti.Alussa sattui pirusti ja sitten jonkun ajan jälkeen kesti yskiä.Vilutti ja olo tosi kehno.Jos ei ala menemään ohitse, mene lekuriin ,selviit vähemmällä. Nyt on mennyt monella keuhkoihin asti tuo flunssa.Tuntui upeelle eilen jo käydä uimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 09:35

koputan päätä kop.kop.kop ... mutta paljon on ystävissäni ollut ja jopa 40 asteen kuumeessakin ovat olleet niin aikuisia ,kuin lapsiakin , kyllä tollainen kesälentsu on ärsyttävän kuluttava ... viimeksi olin sikalentsus 3kk,ta ja toivon todella , et en sais mitään lentsua nyt vähään aikaan .. vieläkin on kovia särkyjä siitä jäänyt jälkitautina ..mutta hoida itsesi hyvin , jotta vältyt mosilta jälkitaudeilta vaikka kylä itsekin hoidin , enkä välttynyt ei noista lentsuista sit aina tiedä mitä tuovat tullessaan ..hui peläytinkö nyt sinut .. ei olut tarkoitus .. pikaista paranemista hunajateetä , suolaliuosta poskionteloihin , kuulin , et sillä kun putsaa nenää sisäisesti välttyis poskiontelotulehduksilta , en ole vielä itse koklannut ... jaksamista ja iso voimahali :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 10:25

Helatorstain helteillä puhkesi raju flunssa, kesti kaksi ja puoliviikkoa rajuna. Tuo suolaliuos on hyvä keksintö, minulla poskiontelot tulehtuvat herkästi. Väsymystä ja voimattomuutta oli vielä pitkään, taisi kuukausi mennä ennen kun olo normalisoitui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 10:38

Työpaikalla on ollut flunssaa, joku on ollut poissa töistä. Kuivaa yskää, nuhaa, hikoilua.... sellaista oiretta on mutta ei kovin vakavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 10:56

Ei oireitakaan kesäflunssaan. Muista vaan, että yskä lähtee yskimällä ja nuha lähtee nuhimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 11:48

No eipä ole flunssa iskenyt, pitääkin koputella puuta ( päätä) jottei tulisikaan...

Lisätty: 19.06.2010 - 15:25

No eipä tuo koputtelu auttanut..
Iski siis flunssa täydellä voimalla... kuume nousussa, nenä tukossa ja kurkkuun sattuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 12:12

No ei ole ollut ja toivottavasti ei tulisikaan.Koska flunssa on ikävä jos siihen sairastuu.Mutta ei ihme kun on tämmöistä sateista ja koleaa täälläkin,sekä ympäri suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 12:20

Ei onneksi vielä tänä kesänä ole flunssa yllättänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 13:10

Kesäflunssa ei ole vielä ollut, toivotaan että menee sinulta pikapuolin ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 17:19

on ollu tässä pari viikkoo pää kipee, nuhaa ja yskää. ei taho loppuu millää ja välil saa kaverit taputtaa selkää ku yskimine ei lopu ja muutun iha punaseks ku ei henkee saa. ja rippileiril oli kiva teoriatunneil ku ei ketää kuullu mitä opetettii ku mä köhin siel taustal (:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 19:55

Olen saanut olla terveenä..ei ole vielä ainakaan flunssa yllättänny..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 22:50

eipä ole minkäänmoista merkkiäkään vaikka (tai ehkäpä juuri siitä syystä että) olen ahkerasti lutrannut tuolla melko vilpoisissa rantavesissäkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 21:32

Luojan kiitos ei vielä sitä, mutta minulla on ollut kuumetta jo pitempään.
Eilen kävin arvauskeskuksessa, kuume 39 astetta, mutta hoitajat paluttivat kotiin ja sanoivat, että
se johtuu jostain viruksesta.
Tänään menin uudestaan, kokeita otettiin ja syy selvisi, tuli 10 päivän antibioottikuuri.
Täytyy olla näköjään sitkeää sorttia, ennenkö avun saa.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 17:49

Jatkuvastihan tuota nokkoo on pitännä luututa.