Huomenta Napsut,päivän eka sääkysymysi,piti olla aurinkoista ym.mutta harmaata ainaskin pääkaup.seudulla.Missä kesä se viipyy?

Avainsanat: suuret odotukset sään suhteen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 08:58

Huomenta!Täällä Sastamalassa piti olla sateista,mutta kyllä aurinko pilkistelee.Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 09:33

Kanta-Hämeessä noin 10+taivas ihan pilvessä ,äsken sataa pirskotti.Tällähetkellä ei enään.Pieni tuuli käy.Epävakaista siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 09:35

Seinäjoella:
+14 °C
Tällä hetkellä: Selkeää
Tuuli: Kaakko nopeudella 5 m/s
Kosteus: 56 %

ja koko viikonlopuksi luvassa sadetta enmmän ja vähemmän.

Lähteet:
ilmatieteen laitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 09:41

täällä turun kuppeessa maaliskaupungissa nyt just paistaa , mutta tiedä sit kuinka kauan ...sade on ihan jees silloin tälöin, kun luonto ja ruoho kasvaa , mutta kunpa ne ukkosenilmat vain pysyis pois .. huommenna ois ollut kivaa jospa aurinko paistais , kun mennään synttäreille .. no onhan siellä katto päänpäällä , pidetään 1880 valmistuneessa koulussa ... aivan ihana paikka on kyllä , jot ei kai silläkään sitten väliä jos sataa .. paitsi tuppakkamiehiä ja naisia se voi hiukka ketuttaa ko sateessa saa kessuttaa ... ja tietty toivoisin , et huomenna tuolla rapakon takana paistais arska .. siellä kun on ne isommanluokan häätkin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 10:54

Turku Airiston reuna. Lähes pilvetö taivas ja aurinko paistaa. Lämpötila noin 17 astetta. Täältäpäin se lämmin kesä on tulossa sinne pääkaupunkiseudullekin. Kuten muukin kaikki hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 11:47

Samaa mietin.
Toukokuussa oli pari oikein todella helle viikkoa, niitä kaipailen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 12:10

Samaa minäkin olen ajatellut että missä viipyy kesä.sateista ja aika koleaa on ollut täällä jämsänkoskella.Kesällä olis kiva nauttia lämpöisistä päivistä koska kesä on muutenkin suomessa liian lyhyt aika.Uimaan en ole uskaltanut mennä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 12:21

Helteet alkaa sitten samaan aikaan kun minun kesälomani eli pitää odotella vielä kolmisen viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 13:10

Keskiosassa Suomea puolipilvistä ja lämpöä +18. Kaunis sää, mutta helteet puuttuvat. Ne saapuvat vasta heinäkuun 15 päivä lomieni alettua joten ei huoleen kyllä se kesä siltä vielä ilmestyy iloksemme. Uskokaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 13:46

Olen kanssasi samaa mieltä, kesä on kadoksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 19:59

Kyllä tässä kesää odottaa,kun kuuta nousevaa..Koleat on ilmat todella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 22:46

aamulla ehkä oli vähän viileää, mutta muuten pääkaupunkiseudulla (ja sen aluevesillä) vietetty päivä oli minun mittareitteni mukaan ihan normaalin kesäinen (tuli kolme tippaa vettäkin)

www.napsu.fi/files/images/S/...C3%A4r.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 17:48

Ettei vain olisi kesä peruttu tältä vuodelta vähäisten aurinkoisen päivien vuoksi. Pahoin pelkään.