Huomenta napsulaiset. Viikonloppu edessä joten missä merkeissä mennään?

Lisätty: 19.06.2010 - 08:04

Kylläpäs oli Valperilta upea kuva, vau.

Avainsanat: kotipiha liikennemerkki merimerkki mökkeily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 09:50

tänään vähän kotihommii .. mansikka-ampeleita siirrän isompiin ruukuihin , oli muuten vaaleanpunaiset kukat nois kahdessa ampelissa .. minulle outo juttu ...sit pikku siivous lähinnä pölyjä vaan pledillä .. ruakaa taas jotain luovalla asenteella , eli kootut teokset , mitä kaapista löytyy ... saunaa ja huomenna 50v synttäreille .. niistä kyllä tuleekin todella hauskat pipalot , koska sakki joka sinne tulee ei ole mitään nipottajaa vaan huumortyyppei ...nauruluhakset ovat taas kovilla ja kontit .. tansiakkin kun saapi ..oispa vain ilmat , kuin ruotsin morsian ... eikä tulis vettä , kuin esterinpärciist .. tällee kauniisti sanotuste :) sunnuntai menkin sit juhlia siivotessa ... uskon et sitä hommaa riittää kyllä .. viel sen verta , enenkuin inostutte minuu alkaa onnitteleen .. niin minun syntärit vietettiin myöskin hauskois merkeis jo tovi sitten.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.06.2010 - 07:14

Aika pilviselle taivaalla näyttää. Sataa sataa ropisee.Eilen kerkisin kauniilla paisteella kävästä uimassa.Odotan innolla huomista ,tulee jos mitä katsottavaa ja kuunneltavaa tiedoitusvälineistä.
On häitä,jalkapalloa,jukolanviestiä ja paljon muuta.Lämpöä ulkona 10+ onneksi plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 08:10

Huomenta Mariaana..Tääläkin pilvistä...olen lähdössä kampaajalle hiukset leikataaan..itse laitoin illa suklaanruskean värin hiuksiin... Sitten lähdemme Porvooseen mieheni serkun hautajaisiin..Huomen aamulla menen tekemään tämän päivän työkeikan...ei tässä mitään suurempia suunitelmia viikonlopuksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 08:28

Suuret suunnitelmat-nyt ekaks jalkojenhoitajalle,sitten pistämään hiukan ituset perunat vakoihin ja yleistä kitkemistä ym.maanviljelyä.Muuten rentoilua,kun vapaalla ollahan.Huomenna viljelyhommia ja rinsessahäitä ja ehkä jalkinepalloakin;eiköhän jo riitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 09:04

Suuri päivä koittaa aurinkoisena ja kauniina. Mamman haen tänään mökille ja hänellä alkaa loma. Pääsemme viettämään yhteistä laatuaikaa. Onnen kukkulalle pääsen kiipeämään. Siellä on hyvä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 11:43

Pilvistä ja tuulista..
Siivous ja sauna päivä tänään..
huomenna mennään lapsenlapsen 4 vuotis päiville, vaikka mennäänkin viikkoa ennen kun tämä tyttö syntynyt juhannusaattona...
sunnuntai taas puolestaan vetää kirpputoreille, mitä hauskaa sieltä taas löytyykään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 12:21

Huomenna olisi tarkoitus tehdä retki savonlinnaan ja siellä erityisesti Olavinlinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 13:24

Illalla lento Frankfurtiin, siellä menee sunnuntaiaamupäivään asti. Ei tarvi miettiä mitä puuhaa, kaikki on järjestetty, vähän harmittaa prinsessahäiden takia mutta eiköhän siellä jonkin pätkän ehdi näkemään hotellissa, toivotaan. Ja tallennukseen menee kotona kaikki juhlaan liittyvät asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 13:47

Lepoa ja rauhaa, eli kotona oleskellessa menee tämä ilta. Huomenna sitten uudet kujeet mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 15:41

Mamma hommissa menee tämä viikonloppu, alkoi tämä tinki jo eilen, ja on uusia sanoja opeteltu tämän 1,5 vuotiaan kanssa, polvia on kaikilla monia.Ja sängyn paikkaa pitää hälle vaihtaa, potkii seinää ja loilottaa, isänsä on Lappalainen. 3 muuta pikkuihmistä ovat keksineet uusia mukavia leikkejä yhdessä , ovat jo 12 v, 10 v, ja 8 v, joten taas mamman piha ja koti on sekaisin useita päiviä ja koko kesän, on lapset päivisin täällä kun vanhemmat ovat töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 16:51

Kotona. Tulin juuti 8 vrk:n reissusta

Lisätty: 18.06.2010 - 16:54

Enpäs vietäkkään tuli juuri mieleen huominen 10 serkkupojan vuotuinen > 10 vuota pitkä perinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 19:13

merimerkeissä ollaan aloiteltu, eiköhän niissä jatketakin ....

www.napsu.fi/files/images/S/...C3%A4r.jpg

oletkos nähneet koskaan enempää timantteja ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2010 - 14:25

Viikonloppu on jo alkanutkin, häitä katsellaan tänään ja huomisesta ei vielä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 17:46

Ehti tuo viikonloppu jo menemään ohikin ennenkuin ehdin vastaamaan. Jälkeenpäin on hyvä kertoa: pihatöitä tehden ja bilettäen.