Kävitkös kesäteatterissa. Missä? Mitä pidit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2008 - 19:29

Kävin kyllä, kokonaiset kolme kertaa. Ensimmäiseksi kävin katsomassa Simpeleellä harrastelijateatterin näytelmää "Haukkavuori", pääosin siitä syystä että kaverini oli yksi päähenkilöistä. Juoni oli huipputylsä ja tekniikkakin reistaili, mutta täytyyhän kaveria kannustaa..
Seuraava näytelmä olikin hauskempi, Parikkalan kesäteatterin "Kurvikkaat konsultit". Näyttelijät olivat hyviä ja tunnelma oli ihanan kesäinen.
Loppukesästä kävin Imatralla katsomassa Piukat paikat-leffasta tehdyn näytelmän. Ja oli kyllä mahtava kaikin puolin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2008 - 00:14

Kävin.
En pitänyt.
Liian kosiskelevaa.
Työnantajan lipulla meni. En mene joka kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 10:49

En käynyt tänä kesänä. Kyllästyin ohjelmiston keveyteen. Yleisöä nauratettiin humalaisten toilauksilla, seksiongelmilla ja muilla latteuksilla. Joissakin kappaleissa naurettiin ihan sisäpiirin jutuille.... naurunhyrinä alkoi kun tietty henkilö astui näyttämölle. Vieras oli asiasta ulkona kuin lumiukko.

Minut aivoni eivät ole narikassa kesälläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2008 - 12:40

Tälle kesälle tuli katsottavaksi kolme kovinkin erilaista juttua. Kun on sukulaisia / tuttuja näyttämöllä, niin se on melkein pakko käydä.

Lopen kesäteatteri : Salo/Paavilainen Satumaa tangomusikaali Ohjaaja
Taru Kivinen ( Unto Monosen elämäntarinaa vapaasti riipien)

Nakkilan kesäteatteri: Musiikkinäytelmä Niskavuori / Paul Salonen (Hella Wuolijoen teosten teemoista)

Kivinokan kesäteatteri Beowulf (Elstelä) : Noita palaa elämään

(Mika Waltarin komediallisessa kauhunäytelmässä antropologi kaivaa auki haudan, jossa perimätiedon mukaan lepää noitana tapettu nuori nainen. Ohjaus Joel Elstelä.)

Osa kesäteattereista on ammattilaisteattereita ja osan toiminta perustuu vapaaehtoisten teatterinharrastajien työpanokseen. Itse olen innostunut juuri tähän amatööriosaan, sillä siellä on mahdollisuus huikeisiin yllätyksiin, eikä tarvitse tuskastua maneereistaan tutuiksi tulleisiin rutiinisuorittajiin.

Kun ei liikoja odota, niin ihan hauskaa kesäistä ajankulua, sääkin sattui suosimaan jokaista esitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 11:49

En käy,en pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:50

Outokummussa katsomassa Leivänjuuri nimisen näytelmän ja hyvä oli