viinit nyt tähän pöytään tuokaa tarvitsemme nyt lohduttajaa...mikä laulu ja kuka laulaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2010 - 08:56

Sua kaipaan

Sua kaipaan,

sen vuoksi heilun humalassa

päivällä lähikuppilassa

yrittäen unohtaa.

Sua kaipaan.

Kun kosketustas olen vailla,

mä riehun täällä hullun lailla.

Ei mikään jaksa kiinnostaa.

Viinit tähän pöytään nyt tuokaa,

tarvitsemme lohduttajaa.

Kaikki, kaikki laskuuni juokaa,

huolet hetkeksi unohtakaa!

Sua kaipaan.

Sä miten sait mut tähän jamaan?

Miks sytytit mut roihuamaan?

Saanko tulen sammumaan?

Sua kaipaan,

Se tunne öin ja päivin vainoo.

Oot päällä maan sä mulle ainoo,

jolle tahdon antautuu.

Sua kaipaan.

Ei mulle ole ketään toista,

en syty, hehku lainkaan noista,

he turhaan minuun ihastuu.

Viinit tähän pöytään nyt tuokaa,

tarvitsemme lohduttajaa.

Kaikki, kaikki laskuuni juokaa,

huolet hetkeksi unohtakaa!

Lisätty: 17.06.2010 - 09:00

Tangomarkkinoiden järjestämän Tangon Sävellys- ja sanoituskilpailun vuoden 2010 voittajakappaleeksi on valittu rap-artistina tunnetun Mariskan säveltämä ja sanoittama tango Sua kaipaan. Mariskan lisäksi sävellyksen takaa löytyy suomalaisena tuottajana ja lauluntekijänä monien pop- ja rockartistien takana tunnettu Rauli "Rake" Eskolin. Mariska kuullaan myös voittoisan tangonsa tulkitsijana.

Lähteet:
googlen ihmeellinen maailma

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille .Hyvää juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.06.2010 - 18:19

Tangomarkkinoiden järjestämän Tangon Sävellys- ja sanoituskilpailun vuoden 2010 voittajakappaleeksi on valittu rap-artistina tunnetun Mariskan säveltämä ja sanoittama tango Sua kaipaan. Mariskan lisäksi sävellyksen takaa löytyy suomalaisena tuottajana ja lauluntekijänä monien pop- ja rockartistien takana tunnettu Rauli "Rake" Eskolin. Mariska kuullaan myös voittoisan tangonsa tulkitsijana.

Että näin kävi tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.06.2010 - 17:25

Juuri tuo kuten edellä jo tiedettiin, varsin tuoretta tietoa siis.