Onko Aitoon kirkastusjuhla hengellinen tapahtuma?

Avainsanat: aitoon kirkastusjuhla aitoon kirkastusjuhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2010 - 09:07

Ei varmaan ole, jos siihen liittyy kirkas oleellisesti. Paremminkin antihengellinen tapahtuma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 19:14

sellaisen mielikuvan saan tuosta otsikosta,et ois kyseinen tapahtuma ....sinne kun piipahdat niin eikohän sekin asia selviä paikan päällä....

Lisätty: 16.06.2010 - 20:40

HAHAA HAAA tää kyl nyt kuolee täällä nauruun... ois pitänyt tuokin jutska googlettaa .. :)) ja nauraa niin , et veet tippuu silmist .. kiitos :))

Lähteet:
tyhmäst pääst saa makeat naurut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:31

mikä nyt kellekkin hengellistä on

Aitoon Kirkastusjuhlat, eli tutummin Kirkkarit, on Suomen pitkäikäisin rock- ja popfestivaali.

Lähteet:
www.aitoo.fi/kirkastus/index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:36

tervetuloa seinäjoen kirkastusjuhlille tulevana viikonloppuna!
www.provinssirock.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 20:16

Tutummin Kirkkarit, on Suomen pitkäikäisin rock- ja popfestivaali. Viime vuosina noin 10000 käviää kolmena festaripäivänänä keränneet Kirkkarit järjestää paikallinen Aitoon Vpk, joka on jäsenmäärältään Suomen suurin vapaapalokunta. Kolmella lavalla järjestettävät juhlat tarjoavat festarikansalle maamme eturivin muusikoita aina Popedasta ja Maija Vilkkumaasta Jenni Vartiaiseen. Ylälavalla, eli varsinaisessa vpk:n juhlatalossa Honkalassa, keskitytään tänäkin vuonna tunnelmoimaan nostalgisessa hengessä J.Karjalaisen, Mamban ja Kaija Koon johdolla. Perinteistä tanssikansaa ja tanssilavakulttuuria Kirkkareilla vaalitaan sunnuntain juhlatanseissa sekä maanantain päivätanseissa. Tanssikansan viihtyvyydestä tänä kesänä vastaavat mm. Sinitaivas ja Jämijärven Pelimannit. Tervetuloa Kirkastumaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:04

Totta kai on hengellinen ...tuskin siellä kiteen kirkasta juodaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:10

Siellä tehdään supi suomalainen akupunktio. Naula päähän ja järki pois vaikka tärpätillä. Näin minä asian ymmärrän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:54

Näin minäki sen aikoinani ymmärsin mutta onkin kääntäen verrannollinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 22:17

Se Aitoon kirkastusjuhla on varmaankin niin sykähdyttävä kokemus, että riittää sytkettä ja rytkettä
vielä pari viikkoa sen jälkeenkin.
Tottakait se on hengellinen, eikös musiikki juuri ole hengen kulttuuria, ajattelen minä.