millä todennäköisyydellä kesälomalla paistaa aurinko?

Avainsanat: kesäloma aurinko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 18:56

riippuu todella paljon paikan valinnasta eli missä meinaat lomasi viettää
meillä jotka pakenemme merelle on ainakin 30 % enemmän paistetta kuin sisämaassa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 19:00

uskon että aurinkoisii päiviä on enenmän, kuin sxateisii ...ja jos lähdet kauemmas suomesta etelään.. niin uskon ,et hipoo jopa 100%.....ainakin melkein uskoisin tai toivon niin.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:09

Paistaa ja sataa soipivasti. Ainakin näin on ollut lomallani tässä kuussa. Jossakin päin on satanut ja tulvinut paljon tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:12

Se on järjestelykysymys, missä haluat lomasi viettää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 20:12

Voisi jo ilmat lämmetä, vaikkei lomalla vielä ollakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:03

Riippuu koska kesäloma on, mutta useinmiten heinä - elokuu on todella aurinkoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:21

Kun lähdet etelään varmalla paistaa aurinko..Suomessakin varmaan jossakin vaiheessa..tosi kesää...mutta missä vaiheessa...kylmää vaan luvattu meille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:25

Näin jo työelämän parista poituneena en tiedä kesälomista mitään. Oikein aurinkoisena päivänä seuraavaksi taidan viettää loppuelämäni ensimmäistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:23

Kaikenlaista lomailmaa mahtuu Suomen kesään, myös niitä aurinkoisia. Toisaalta lomailmojen murehtiminen on turhaa; ylipäätään kaikkien asioiden murehtiminen mihin et voi vaikuttaa. Asennetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 07:16

Veikkailen että eiköhän lämpene juhannuksen jälkeen.Onhan tämäkin ihan kivaa mutta vähän lämpimämpää saisi olla.Voisi olla ihan pikku pikku pikineissä ja sillee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 09:28

Erittäin suurella todennäköisyydellä kun on kyse omista loma-ajoistani. Yhdellä viikolla paistoi jo ja lisää samaa tulossa. Lomaa ei Suomessa vietetä.... siitä syystä aurinkokin on takuuvarma.
Suomen säästä ei toki tiedä, ammattilaistenkin (säätieteilijät) mukaan kesäsäätä odotettavissa elokuussa, mene ja tiedä sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 10:22

Uskon, että fifty fihty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2010 - 22:43

Ihan varmasti jonkun loman aikana paistaa aurinko =).