Julistan napsulaisille leikkimielisen kilpailun: keksikää minulle nimi?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Keitele

Itse sitten äänestätte parhaimman nimen.

Avainsanat: anttila kesäpiika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 17:20

Ihka selvästi neiti Nötterö:) tuokaapa tötterö, suklaata vai vaniljaa, ei kun mansikkaa:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 17:22

HILJA...on niin hiljaisen näköinen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:40

Impi Ihanainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 20:04

Hilma sinä olet, kun muistutat selvästi Hilma mummoa. Hilmakin ajoi pyörällä niin että helmat vain heiluivat. Helmet vielä kaulaan ja menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 20:52

Täti- Moonika olet kukka hatussa.Kesän kauniit kukkaset.Keräilet kaikee ihanii tavaroita ja matkusteletkin.Aika sivistynyt kukkais tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:15

Et ainakaan ole kirjoitustesi perusteella Hiljaa, etkä Maitotyttö (Hilja maitotyttö).
Arvuuttelisin Olka Onnelan tytär.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:26

Olet varmaan ihana Ilona-Orvokki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:19

Taasen ajankohtaisen "teoksen" mukaan,nimittäisin sut Anttilan morsiameksi B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:32

Ihan selvä Tyyne. Tyyne tytön tylleröinen, punaposki pulleroinen, polkupyörällä ajeli ja hameenhelmat hulmusi. Väsyi tyttö polkemaan, istahti hän lepäämään viereen kukkapusikon, kumpi kauniimpi nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 00:00

siis tuohan ei ollut oma kuva vaan kesävieras, ja hänet minä tunnenkin, hän on Tant Agnes

täältä meidän kulmilta joitakin aikoja sitten häivinnyt kulttuuripersoona, on näköjään pyöräillyt pitkälle

(koko nimi on Agnes Esmeralda af Pumpernickel)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 02:46

Miss Matkustelija, Aina Valmis

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2010 - 22:41

Impi Umpilampi.