Naisimmeiset, käytättekö arkena kotona ollessanne meikkiä?

Lisätty: 16.06.2010 - 16:25

www.napsu.fi/matkailu/matkak...4--Keitele

Minulta meni tänään koko aamupäivä kaunistautumiseen ja tästä linkistä näette tuloksen.

Lisätty: 16.06.2010 - 20:05

VV: saa miehetkin vastata. Ensiksikin, minulla ei ole sukkahousut päässä (voin joskus paljastaa mitkä ne ovat) ja toiseksi tässä iässä kaunistautuminen ottaa reilummin aikaa....lopputuloksestakaan ei aina voi olla varma, että tuliko rumempi vaiko parempi?

Lisätty: 16.06.2010 - 20:08

Niin ja miulla on farkkuhameen alla kirjavat, kimaltavat legginsit....hameen helma voi sitten nousta ylemmäksi kesän myötä....jos ei ala muuten flaksi käymään.

Avainsanat: make up

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 16:52

No kuule kyllä se on näin kesäaikaan jottei kotona ollessa viitsi pakkeloida.
On kivampi valmistautua jonnekin juhliin..

Siis kesällä ollaan luonnon kauniita!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 17:17

Kyllä minä aika usein sipaisen huuliin punaa, muuta meikkiä en sitten käytä, harvoin johonkin mennessäni ruskehtavaa meikkivoidetta. Silmiini on kielto laittaa mitään.
Luonto kaunistaa päivä päivältä runsaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 17:23

Oli arki tai pyhä, niin silmiäni en saa "auki", jos en laita ripisväriä (sitä ennen tietty naamapesut ja kasvorasva). Näillä pärjään, eri asia sitten, jos juhlimaan lähdetään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 17:32

silmissä on leikkiä ja huulissa meikkiä ...näillä mennään kesät talvet ja melkein kaikki juhlatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 18:10

en. olisi turhuutta. meikki on sitten juhlia varten. saa ihokin levätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:37

asiahan ei minua koske, eikä minulle kuulu,
mutta ihmettelen vaan kuinka sait koko aamupäivän kulumaan siihen kun vetäisit sukkahousut päähäsi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:56

Olit sie korreeksi laittautunut, sukkahousuista lähtien. Kyllä miesten silmä nyt lepää.

Mut ihan vakavasti, tuolla ihmismassassa olen meikeissä ja tällingeissä. Mutta kun kotiin pääsen niin tyyli vaihtuu alta aika yksikön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:14

Kuulkaas napsut, mulla ei ole ollut juurikaan maalaamisen tarvetta,.Muutakun mitä maalaan tuoleja ,.taloja ym.sta,Joskus sanoin nuorena että meikkaan sit kun oon 50 v.Mutta ei vieläkään ole tarvinnut ehostusta. Olen aika alerginen meikeille.Sit kun huomaan muutosta, teen sota maalauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 21:46

Ihan kotona en käytä meikkiä...mutta kun lähden kauppareisulle tai työkeikalle sipaisen vähän ripsiväriä ja huulipunaa...sitten kun menen jonnekin juhlatilaisuuteen..sitten meikkaan vähän enemmän..Silmänympäryksiin ei tarvitse kajaalikynällä töhriä,kun on kestopikmentoitu...huonon näön vuoksi..en pystynyt itse laittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:30

Ihmisten ilmoille mennessä täytyy laittaa meikit, että herkee lapset pelkäämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 02:50

Kyllä käytän. Muutenhan ei minua tapetista erottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 09:03

Kotoani en ulso astu ilmna peilini katsomista ja pientä ehsotusta, millaista se on, riiippuu tilanteesta. Mutta mikään "superpaklaaja" en ole, rajansa kaikella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2010 - 22:38

Palveluammatissa ollessani sain tarpeeksi tuon naamavärkin laittamisesta. En käytä meikkiä, joskus harvoin laitan ripsiväriä jos lähden johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 07:21

En. Liiemmälti ei tule käytettyä kotoa poistuttaessakaan. Huulipunaa sipaisu ja siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2010 - 20:04

Meikkaaminen kuuluu aamuaskareiden joukkoon, siinä missä hampaiden pesu ja hiusten kampaaminen. Ei tietenkään mitään sotamaalausta, mutta jotain kuitenkin.