Onko tuttujasi jalkapallon mm-kisoissa? Millainen sää siellä on, kun pingviinitkin paleltuvat kuoliaiksi?

www.aamulehti.fi/uutiset/ulk...ssa/181839

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 13:36

Yksi tutun poika on siellä kisoja katsomassa eikä ole tietääkseni kylmää ilmanalaa valitellut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 14:34

No tuon uutisen myötä on ollut tiistaivastaisena yönä 5- pakkasta siellä missä pelataan jalkapalloa. Eipä ne linnunpoikaset muuta tarvitsekkaan paleltuakseen. Voi kyllä elämä on kovaa joka saralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:40

voi oi .. kauheaa pingu parat ... eipä ole minulla tällä kerttaa kettää tuttua tuol puolen maapalloo ...mutta velipoika sai hyvän txt .. kännyyn .. jotenkin näin se meni.. et onko sinulla parisenviikoa aikaa , kun ois jalitsmatsit afrikas , sis.luksus hotellin, sviitissä, ruat , juomat ym palvelut .. jos mahdolista voitko saada sinäkin lomaa ... ......... ....... ...... .....- kävisit sit sillä välillä kastelemassa kukkiani :)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:24

On yksi tuttu joka on siellä katsomossa. Toivottavasti ei istu pylly jäässä. Sääli pinguja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:40

Ei ole tuttuja, sääli vain noita pinguja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:15

Voi pikku pingis-parkoja,en ole lukenut uutista,mutta katsellut jonkun osan matseista ja katsomossa istuu aika jäätävän näköistä porukkaa;pipot päässä,kaulaliinat ja toppikst niskassa.Pelaajien hengitys höyryää kuin härkämullikkalauman.Eikös siellä alhaalla ole talviaika?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 09:29

Tuttavapiiriin ei kuulu urheilufriikkejä, paitsi nyt Formula-faneja.