Martta aiheinen kysymys,mitä tänään syödään?

Meillä syödään eilen tehtyä karjalanpaistia kera perunoiden ja kukkakaalin.

Avainsanat: karjalanpaisti perunat kukkakaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 10:34

siinäpä hyvä kysymys ei ole vielä yhtään mietitty mitä ruokaa laittaisimme. Täytyy katsoa jotain heppoa 2 nyt aamupäiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 09:48

riippu siitä mitä Ahti suo, paas kattoen sitten vähän myöhemmin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 10:33

Just syötiin kaurapuuroa marjaisan keiton kera jossa oli mustaaviinimarjaa,karviaisia ja mustikoita,lasi maitoa.Perunaoita kaitsitä päiväsemmällä.Jotain lihaa tai kalaa salaattia.Leipää ehdottomasti ja maitoo ,mehuu.Ei mitää kovin ihmeellistä vaan ihan tavanomaista ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 11:33

En näin aurinkoisena päivänä uhraa aikaa ruuan laittoon. Pakastimesta hernekeittoa ja lisukkeeksi näkkileipää juuston kera. Ehkä illemmalla grillimakkaraa. Salaatit jääköön muiden nautittavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 13:25

Mantelikalaa ja uusia perunoita sekä salaattia. Niitä tänään syödään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 13:37

Tuli eilen tehtyä sellainen satsi pasta-kanasalaattia, että riittää tällekin päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:51

tein vähän isomman makkarasopan ... sitä lämmitän tuos kohta ... naurattaa tää meikäläisen muisti, kun kysyin isännältä , et teenkä makkarasoppaa ja hän sihen , et tee vaan .. niin nyt olen muistavinani , et meillä taisi olla viimeviikollakin nakkisoppaa tosin... hän ei sitä muistanut , enkä minäkään .. no eipä tuolla väliä, kun ei kumpikaan muista mitä milloinkin syödään...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 15:06

En tiedä mitä muut syövät, en tiedä edes mitä itse, ei illalla kovin kummoista enää tarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 15:46

Kasvis-kalkkunafrigadelli pihviä, ostettu Lidl ja piimää kulaus.
tuntuu kovin hienolta kirjoittaa tuo nimi, voisi sen suomentaakin kalkkuna-vihannespihviksi.
Yksin kun asustelen jää keitosten teko silloin vähemmälle.
Hyvää ruokahalua kaikille itsensä jo ravinneille ja vasta nälkäisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:20

Salaattia ja broileripastaa söimme. Illemmalla hedelmäsalaattia. Puoli päivää menikin taas metsässä könytessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:58

Uuniperunoita, uunimakkaraa vihannesten kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 18:14

spagettia ja jauhelihakastiketta, salaattia, leipää, maitoa ja sitten leivottiin pullaa välipalalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:28

Lihaperunalaatikkoa juuri syötiin, karjalanpiirakoiden kera. Jälkkäriksi jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 20:50

Työeväinä kaalikääryleitä ja puolukkahilloa, nyt illemmalla oon popsinunna yhen ruisnäkkärin venäläisen suolakurkun kans, ja kyytipojaks maitolasillinen, pärjäilee kai sillä huomiseen ruokikseen, johon otan evääks jauhemaksapihvei ja puolukkahilloo, joten näilllä eväillä mennään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:15

Työkeikalla tarjottiin lohilaatikkoa,ja oli todella mukasta.