Keskellä viikkoa kevyesti. Mikä on päiväsi ohjelma vai menetkö fiilisten mukaan?

Avainsanat: koti työ loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 07:56

Kyllä tässä on nyt otettava polkupyrä alle ,ja polkea hommiin 6:deksi tunniksi ja pyöräily vielä kotia..Sitten illasta jos on poutaa voi mennä vielä vähän mennä kasvimaata kitkemään..
Hauskaa päivää kaikille napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 09:10

Otan päivän päälle ystäväni potkurollin ja potkuttelen ympätistöäni tutkailemaan, olen kirpputorien harras ystävä ja täällä on jokunen kirppari.
Jos ei nyt muuta oivempaa asiaa tule eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 09:17

Olen laittanut pyykinpesukoneeseen sitruunahapon tarkotuksena koneen täydellinen putsaantuminen.Leivon myös tänään voisilmäpullia mieheni toivomuksena,onneksi on valmista ruokaa,ei tarvitse,kun potut keittää.Onhan sitä hommaa jo tässäkin yhdelle kissaäidille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 09:27

hyvää huomenta sinulle ja sinulle kuin myöskin sinulle ihan jokaiselle napsulaiselle ... nyt ois vaikka mitä , kuhan osais päättää mistä aloittais , mutta lähden nyt hiukkasen kauppoja kiertään .. sit kevyt kenttäsiivous .... ja jos sen miljoonannen kerran ottais ton haravan kauniiseen kätöseen ja haravois noit katkennei koivunoksii ... kyllä nyt ois mieles , et kaikki puut mitä täällä mäesä on niin polttopuiksi ja asfaltti tilalle .. olen niin kyllästynyt tohon iänikuiseen haravointiin... ei sihen aikaa mene kauaa , mutta kun taas yx myräkkä tulee niin on pihatiet saman näköiset ...on risua ja miljoona käpyä ... huokasee syvään tuulen tekosille ... mutta nyt lähden hakemaan shoppailuterapiaa ... sit vasta noihin ikävämpiin hommiin.. hyvää pikkulauantaita koko poppoolle t...ciby & pojat nuo karvaset kaverini :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 10:22

alku vaikuttaa vähän siltä että fiiliikset menevät päivän ohjelman mukana, paas katsoen nyt sitten kuinka jatkossa käy ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 10:39

En ole laatinut mitään päivä ojjelmaa vielä,enkä taida laatiakaan.annan mennä omalla painollaan ja katson mitä päivä tuo tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 10:45

Vähin äänin mennään. Puita heitellään liiteriin tämän viikon ajan, aina tietty määrä.Koitan kuinka tuo selkä kestää. Sen takia säännöstelen kumaria tekemisiäni.Kävin äsken laittamassa kurkun ja kurpitsan taimet pitkään riviin.Ei kait pakkanen enään tule. Vaikka viimeyö oli taasen 5+kovaa tuulta pitelee.Olisi perkaus hommiakin, nauriit niin isoja.Siivoamistakin koti huutaa. Aina saisi imuroida.Joka nurkassa sisällä tai ulkona tekevällä askareita riittää.Kesä antaa voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 11:26

Ulkoilua ja oleskelua mökkimaisemissa. Saatan jonkun pienen hommankin tehdä, vaikka pakottavaa tarvetta ei olekaan. Ihan omaksi viihdykkeeksi vaan.
Ohjelmassa on myös jalkapallo-otteluiden seurantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:58

Päivä töissä, illalla mahdollista uutta kesäpaikkaa katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:02

Aamupäivällä kävi asunnonvälittäjä katsomassa kotiani ja nyt olen lähdössä jumppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:08

Ohjelmat ja fiilikset vaihtuvat päivittäin. Ja niiden mukana on mentävä. Jokainen päivä on erinlainen. Ei tahdo olla kahta samanlaista peräkkäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.06.2010 - 22:28

Ihan tuo meni kuten muutkin päivät. Illalla olin laulukaverille kuskina.