Mitä tarkoittaa kun etusormi ja keskisormi on pystyssä?

Joskus niin näytetään pelkästäänkin, mutta entä jos sitä pidetään ihmisen pään päällä...

Avainsanat: sormimerkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 06:19

jos osoitat sitä kaverisi päänpäällä niin se kertoo ,et kaverisi on aasi....ei kovin imartelevaa siis...mutta muuten rauhaa ja rakkautta ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2010 - 00:17

etusormi - keskisormi = voitto tai rauhaa

static.qaiku.com/1de/e56/9f2...1268314203

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 01:09

Voiton merkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 06:01

Valan merkki on toinen asiayhteys missä sitä käytetään.

Aasilla pitkät korvat syntyessään. Kukahan meistä on suurin aasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 10:49

Nuorethan näyttelee tämän tästä keskisormiaan kun ovat niin kauniit ja notkeat.Ei kait sen kummempaa.Jos haluaa sanoa niin puhukoot.Suu on sitä varten .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 15:03

Voiton merkkinä ainakin tunnetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 16:06

Englannin PM Winston Churchill taisi olla ensimmäinen, joka näytti tätä voiton merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 19:02

Moi, heissan, olet symppis. Merkki on jonkinlainen tervehdys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 23:21

Voi ilmottaa voitosta sillä tavalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.06.2010 - 18:09

Tietääkseni riippuu kummin päin näyttää. Jos kämmen on katsojaan päin, on kyse voitonmerkistä. jos kämmen on näyttäjään päin, on kyse alatyylisestä toivotuksesta, jolla haistatellaan naisen genitaaleilla..