Onko hywä? :

onko tää sun mielestä hyvä www.youtube.com/watch?v=TEs_fAO7sIU

Avainsanat: danny kesäkatu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 17:30

Must tää kipale on niin hyvä - hyvä ja hyvä, mut se kuulu mun riiuikään teininä, joten myös senkin takia nostalginen ja siksi aina ja aina ihana, samoin kuin äitilleni (80v) Olavi Virran kappaleet Eeva, jne. ovat ja tulevat olemaan aina ne iki-ihanat kipaleet, koska liittyivät hänen nuoruuteensa, näin se vaan menee, niihin liittyy myös ne kaikki rakastumisen, sun muut tunteet, jotka silloin pinnassa, luulen ma...:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.06.2010 - 15:13

Se on ehdottomasti hyvä. Melkeinpä haistan kuuman kadun kun tuon kuulen. Mieli palaa aina Helsinkiin tuon myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 15:49

No en mielestäni pidä sitä erinomaisena, kyllä se kuuma alfaltti on vihon viimeinen käveltävä
hellesäällä. Mutta lauluna se menettelee kun ottaa sen kesäkauden juttuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 16:52

Oli se joskus hyvä .Mutta nyt ei enään oikein mene sitä on kuullut liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 16:59

En nyt aivan radiota sulje jos tuo kappale tulee. Ei kuulu minun mielimusiikkiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 19:07

Kesäbiisi parhaasta päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 21:00

Ihan kiva biisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:55

Hyvä on.