Harrastatteko salaattien tekoa myös grillissä?

Lohivartaiden lisukkeeksi grillaan tänään tomaatteja, kesäkurpitsaa ja Halloumijuustoa. Rucolan lehtien päälle kokoan niistä salaatin ja maustan Anttilan kastikkeella.

Lisätty: 15.06.2010 - 20:04

Siis ne lämpimät grillatut ainekset laitoin salaatinlehtien päälle. Tuli oikein hyvää. Lämpimiä salaattejahan on paljon ja se ei tietenkään tarkoita, että itse salaatinlehdet grillattaisiin...kaikki ei ole ruokaihmisiä.

Avainsanat: salaatti lämmin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 14:24

Varmaan hieno ja maittava lisä, mutta miten lienee vitamiinien säilyvyyden laita. Minulla on salaatti aivan raakana ja maku on "aito". Kun en ole mikään kulinaristi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2010 - 14:52

Pitänee kokeilla kesän aikana kaikenlaista,kunhan tulee sinuksi grillin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 14:58

Tomaatteja ja sinihomejuustolla täytettyjä herkkusieniä grillailen, joskus laitan foliossa vihannesnyyttejä. Halloumijuusto on hyvää grillattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 15:01

Salaatteja ei grillissä kannata tehdä mutta kasviksia ja juureksia voi grillissä toki kypsennellä. eli tehdä ruuille lisäkkeitä sillä tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2010 - 15:12

Sen harvan kerran kun grillaan siinä on ainoastaan tomaattia ja kesäkurpitsaa. Lämpimän salaatin teen eihän keitettävistä aineista milloin sen teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 15:50

en harrasta, harvoin grillaan mitään muutakaan. Kesässä 2 grillimakkaraa vain tulee syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 17:01

Kyllä harrasta toisia varten. Ittellä ei oo niin väliä juu.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 17:22

Lihojen kanssa kesäkurpitsaa, tomaattia ,maissia ,sipulia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 19:15

Kasvisvartaita ja erilaisia folionyyttejä grillailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 21:07

Kesäkurpitsaa ja täytettyjä herkkusieniä...joskus myös olen gillannut foliossa erilaisia vihanneksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 14:55

Kesäkurpitsaa, maissia ja tomaattia on tullut grillattua.