Aiotko katsoa prinsessa häät ensi lauantaina?

Minä toivon,että voisin ne katsoa,eikä tarvitsisi lähteä mihinkään juuri silloin.Minä olen niistä kiinnostunut,vaikka mieheni nauraakin minulle.

Avainsanat: prinsessa häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 19:55

en aio, eikä se varmaan ole edes mahdollista, seilaan jossain Suomenlahdella ... todennäköisesti ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 20:06

aivan varmasti en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:11

nyt on juhlat suuret meillä, just samaan aikaan, mut joskos koosteen sitten seuraavana päivänä ...jos sit silloinkaan ehtii....kyllä katson ne mielelläni jos joskus näyttävät ne uudelleen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:15

Kyllä minä katon, jos vain olen kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:18

Niitä on niin harvoin, näitä kunikaallisia hääjutskii, et ihan pakko kattoo, onhan se niin historiallistakin, tosi en tiedä mihin aikaan tulee, en oo vielä yyviny sitä tietoo:), toivottavasti ei sillon kun on tuol turparis, kun sekin on lauantaina;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:37

Tuskinpa.
Jos satun olemaan sisällä, niin televisio on kyllä auki, joten syrjäsilmällä saatan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:47

En meillä on 10 serkkupojan vuotuinen tapaaminen. Muistaakseni 15 vuotta vanha perinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:42

En katso koska ei kiinnosta yhtään. Muutenkaan en kattele telkkaria näin kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:55

Jos ei ole muuta tekemistä,niin voin katsoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 22:21

En ole erityisen kiinnostunut tulevista häistä. Voihan sitä koosteen katsella, jos sattuu olemaan telkkari auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 23:31

Jo vain,ystävien kanssa rinsessa-päivää vietämme,prinsessasuklaat ja prinsessakakku jo valmiina,grilliin jotain prinsessamakkaraa ja laseihin prinsessakuoharia,ehkä vaatteina prinsessakuteet B-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 23:55

Ei kiinnosta tippaakaan näin tasavaltalaisena, muta voin vuoden kuluttua katsoa katsauksen, jos vielä ovat naimisissa. Sekalaisia huhuja pyörii, että eivät ehkä voi saada lasta ? jolloin ruotsalainen kuninkaallisuus voi päättyä ? Mutta toivon heille silti onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 08:08

Harvoin niin hyvää herkkua katsottavana. Ilman muuta katson .Se on minu mieli puuhaa kun on kyse kuninkaallisista häistä .Mielestäni televisiosta näkee laajasti ja tarkasti eri paikoista.Täytyy varata jotain hyvää naposteltavaa ja nauttia molemmista silloin kun siihen annetaan mahdollisuus.Ei kovin usein noin hyvää katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 08:09

En aio, sillä suunnistamme mieheni kanssa tuolloin antikki- ja rompepäiville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 08:22

provinssirokki kutsuu, ei ehdi prinsessahäihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 09:06

Kiista siitä syntyy mökillä. Yksi telkkari ja kaksi katsojaa. Kiista käydään jalkapallon ja prinsessan häiden välillä. Olen jo asennoitunut tämän kiistan häviämiseen. Pitänee yrittää katsella areenalta netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.06.2010 - 09:39

Sateen sattuessa olemme kotona ja tietysti myös sisällä. Meillä on koko päivän telkkari auki ja siellä on kalaohjelmissa huono otti päällä, on pienen pieni mahdollisuus että näkee myös ne häät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 09:46

Tallennukseen menee, työmatka silloin ulkomaille. Ajattelin jo senkin pyytää perumaan mutta ei sitä voi vaikka on vain edustusmatka pohjimmiltaan.
Tottakait asia kiinnostaa ja livenä katsoisin mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 16:12

No aivan varmasti katson, jos henki vielä pihisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 23:07

Sukujuhlissa ole silloin, mutta sunnuntainahan tulee kooste, ehkä sen sitten muistan katsoa.