Joko on kesä kukkia hankittuna kotiin eli ostettu? minä ostin eilen keljonkankaan taloustavaratalosta oli edullisia kukkia nyt.

Avainsanat: joko kesäkukat hankittu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 10:32

Kaikki on ostettu ja istutettu. Nyt vain odotellaan loistoa - elleivät mätäne tuossa jatkuvassa sateessa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 10:40

On ostettu mutta juhannusviikolla kun kesäkukkia myydään puoleen hintaan ja allekin, ostan vielä jotain lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:54

on on on , tarmokkaasta jarrutuspolitiikastani huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 12:10

toukokuussa jo ostelin ja harsot valmiina ootelin pakkasia , joita ei tänne mäkeen onneksi tullut ... mutta vieläkin on mielessä , joskos ne pakkaset vielä vois ikseä....no en usko kuitenkaan moiseen huonoon tuuriin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 13:45

Parvekkeella 2 runsasta mini orvokkia ja enkelipelargonia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:25

Taitaa jäädä ostamatta, ehkä jos mieli muuttuu ostan yhden amppelikukan parvekkeelle roikkumaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:07

en tuhlaa kertakäyttö kukkiin...tulee muovia ja raha menee hukkaan."käytän" vain perennoja ja annan taimia myös ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:08

Sama juttu kuin muillakin, nyt on kaikki laitettu. Muutakun odotellaan sitä loistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:12

Pari rautayrttiä ostimme,muuten on monivuotisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:49

Paljon poissa olevana hortonomina kyllästyin huonosti menestyviin kesäkukkiin ja istutin penkkiin ruusuangervoa ja suikeroalpia.
Muutama orvokki toki mahtui vielä pienien taimien väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:19

Kyllä on kaikki kesäkukat istutettu..Suurin osa on ...kun otin siemenet talteen syksyllä..ja laitoin keväällä sisälle itämään..orvokkeja,petnioita,samettikukkasia ja kehäkukkia...hyvin ovat lähteneet maassa kukoistamaan..Pelarkuniatkin ovat viimevuotisi mitä säilytin talven kellarissa..ja nyt kukkivat pihalla...Tänään laitoin itse kasvattamat tomaatin-taimet maahan....30 kappaletta...Aika kova homma vaan,kun itse kasvattaa taimet..Hortensiatkin ovat vanhoja,mitä olen myös talven pitänyt kellarissa..ja nyt kukkivat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:43

Kaikki maassa ja loput ruukuissa. Nyt vaan kastellaan, lannoitetaan ja odotellaan tuloksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 08:20

Omista siemenistä kasvatettu ja istutettu lobelioita ,neilikoita,bekonioita,pelakuita,ristikkiä.ritarinkannusta ja helokkia.Ostin 20 taivaasinistä orvokkia ennen äitienpäivää ,ne on kukkineet kauniisti.Ystävä toi petunia amppelin.