Mielihotellinne?

Onko joku/joitain hotelleja joihin palaatte mielellänne uudestaan ja joita voitte suositella muillekin? Paikkakunta ja hotellin nimi?
Jos nyt ei hotelli ihan lopullisesti ratkaise matkakohdetta, saattaa se valintaan vaikuttaa suurestikin.

Lisätty: 14.06.2010 - 09:31

Omat suosikkini ovat Stell view Pefkosissa Rodoksella, Hotel Tilto Vilnasa ja Hotel Baltum Albufeirassa.
Stella view on mahtava... se on paras sana kuvaamaan majapaikka, hieno merinäköala kaikista huoneista. Tilto on laadukas, erinomaisen hyvällä paikalla kapungissa. Baltum on vastikään remontoitu (onnistuneesti, auniit värit ja hyvät materiaalit), paikka on keskeinen. Näin keski-ikäisenä vaatii hotelliltakin jotain, missään mörskässä en suostu asumaan. Euroopan kaupungeissa on helmiä niissäkin, pakko mainita vielä yksi eli Hotel Solhem Visbyssä.
Stella viewissä ole ollut 8 krt!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 10:21

Enempi tasokasta majoitusta minäkin käytän vaikka en paljoa hotellissa oleilisikaan. Paras ollut tähän mennessä Itävallassa Bad Gasteinissa hotelli Wild Bad. Tasokkaat huoneet ja mahtavan kaunis ja tilava kylpyhuone sekä ruhtinaallisen hyvä palvelu. Wild Bad on tunnettu hyvästä ruuastaan. Nyt ei äkkiseltään tule muita mieleenjääneitä hotelleja mieleen. No ehkä Dominikaanisessa tasavallassa Punta Canassa oli aika upea sviitti hienossa puutarhaympäristössä. Siellä oli sitten taivaallisen ihanaa ruokaa ja paljon. Pöydässä istuessa voi seurata eksoottisten lintujen, kalojen ja eläinten liikkumista lähes paratiisimaisessa ympäristössä. Hotellin nimi on kyllä unohtunut.

Lisätty: 14.06.2010 - 10:24

www.alppimatkat.fi/sommar/wi...;adest=HEL

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 09:07

Minä olen käynyt Bulgariassa 18 kertaa, ja yleensä edullisissa maissa yleensä. Minun mielihotelli ja yleensä huoneiston saatavuus on matkatoimistoista kiinni. Olen omat lentomme varannut sekä hotellit yöpymiseemme, Minä pidän hotellien "sviiteistä, ", eli maksan runsaasti yli listahinnan. Albena , Bulgaria , hotelli Dobrudja, 800€ lisämaksu per sviitti, ja ylellistä elämää vietän, pikkurahalla pyykit pestään, hieronta, kampaamo, parturi, ja mani sekä pedikyyrit suoritetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 09:20

Itse käyn Patong Beachillä Phuketissa. Siellä olen ollut pari kertaa Nipa Resort -hotellissa. Mukiin menevä, hieman sivussa ole hotelli joten rauhallista siellä ainakin on.
En paljoa vaadi hotelleilta, sillä periaatteessa aamupalan jälkeen lähden aina liikenteeseen ja palaan iltasella nukkumaan. En mene sinne hotelliin viettämään aikaani.
Kuhnan ruokapuoli ja suihku pelaa, se riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 09:37

Minkä olen Singaporessa käynyt olen käyttänyt Swissotel The Stamford hotellia.
F1-kisan aikaan huone maksaa yli1500€/vrk ja minimi aika 3vrk.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Singapore

Lähteet:
skyscraperpage.com/diagrams/...dingID=209

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:33

No ei mielihotellia, mutta olemme kyllä puhuneet mieheni kanssa että menemme vielä uudestaan Rodokselle ja samaan Hotelliin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:10

Ei varsinaista suosikkia ole, mutta suosin laadukkaita ja hyvätasoisia hotelleja. Casablankassa olen useampaan otteeseen espanjassa yöpynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:56

itse tykkään pienistä perhehotelleista enenmän, kuin isoista , joissa ois montasataa huonetta .. noissa pienissä kodikkaissa hoteleissa on niin kodikas tunnelma ... en nyt saa nimiä mieleen , mutta kosinsaarella ja rodoksella oltiin tuolaisissa pienissä hoteleissa ja jäi niin lämmin fiilis niistä , kotimaassakin on aivan ihanaa poikeat tuon tupa-auton kanssa maatilaparkkiin ...pieniin pihaleirintä paikkoihin.... niissä on aitoa paikallista tunnelmaa ... niistä saa myöskin huoneita vuokrattua .. en osaa hintatasoa sanoa , kun emme huoneita ole tarvinneet ... mutta suosittelen , jos hauluaa rauhallista ja maalaistunnelmallista rauhaisaa lomaa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 16:18

netin kautta varaukset , tune hotels.com,toimii useassa aasian maissa,kohta avaavat uuden hotellin lontooseen,juhannukseksi juuri varasin viikon balille ja malesiaan

Lisätty: 14.06.2010 - 16:23

noin kuukauden reissu,kuala lumpuriin omalla autolla sieltä sitten edestakainen lento balille

Lähteet:
oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:58

Teneriffalla Puerto De La Cruz. Olen ollut tyytyväinen Noelian sijaintiin ja palveluun. Ei huono vaihtoehto siellä käydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:35

kun paljon kulkee ympäriinsä on harvoin mahdollisuus palata samaan paikkaan,
hotelleista jää hyvä kuva kun se vastaa odotuksia, niitä on monta, on niitäkin jotka ovat iloisesti ylättäneet (ja päin vastoin)

sen ensimmäisenhän yleensä aina muistaa, minulla se oli hotelli Cikada Maarianhaminassa, uima-altaat ja kaikki vaikka pelkkää yöpaikkaa etsin (60-luvulla), siitä huolimatta ei ole 'kerennyt' palata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 22:11

Yleensä en käy samassa kohtessa joten tähtiin on luottaminen. 2h ja heittiö läheltä keskustaa tai rantaa. Siisteys peruslaitteet ehdottomia joskus
arvausleikiksi menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 23:37

Berliinistä on löytynyt jopa reissun arvoinen hosteli,hostel Circus,rento nuori henkikökunta,erinomainen ja monipuolinen aamiainen;siistit ja asianmukaiset tilat.Keskeinen sijainti entisellä itäpuolella keskustasta tosi hyvien yhteyksien päässä,hyvä ja halpa,vielä tänäpäivänä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2010 - 10:36

Ei ole mielihotellia, sillä reissuun lähtiessä hotelli tulee valittua yleensä sijaintinsa ja hinnan perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 07:41

Tallinnassa ollaan oltu pariin otteeseen yötä Nordic Hotel Forum. Rakennettu 2007, todella siisti ja hyvä palvelu. Ennen kaikkea loistavat sängyt.

Huonoimmat sängyt ovat olleet Malaga Benalmadena Sunset Beach Club sekä Prahassa Olga hotellissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 15:34

Minusta viihtyminen matkustaessa on sisäinen olotila. Se ei ole riippuvainen hienoudesta tai viihtyisyydestä tai käytettävissä olevasta rahan määrästä.

Yksi elämys liittyy kotimaahan. Sitä en ole unohtanut...olimme pyöräilleet sinä päivänä helteessä 120 km. Väsymys kävi jo käpälään ja vielä oli matkaa Kalajoen hiekkasärkille uimaan.

Oli lauantai-ilta ja leiriytyminen tienposkeen ei houkuttanut. Lestijärvellä päätimme mennä kysymään yösijaa sotainvalidien kesämajalta. Vastaanottajamme kertoi, että yksi vinttihuone olisi vapaa ja jos haluaisimme voisimme mennä myös savusaunaan.

En unohda koskaan sitä tunnelmaa ja olotilaa. Raukeus savusaunan jälkeen jäsenissä, vinttihuoneen tuoksu, keveät pitsiverhot keinuivat kesätuulessa, räsymatot lattialla, rakastetun jäntevä vartalo vieressäni vuoteessa, aamupala ystävällisten vanhojen miesten seurassa...

Sanoisin, että sellaista palvelua ja yhteyttä en ole saanut missään muualla maailman kolkassa kuin Suomen Lestijärvellä. Eläköön kotomaa.