Jos lähettää kirjeen väärään vakuutus yhtiöön ja oman osoittensa kirjeen päälle , lähettääkö ne sen takaisin lähettäjälle ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 22:42

Kyllä ne yleensä palauttaa.Voihan sitä itse tiedustellakkin jos ei ala kuulua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 22:54

uskoisin et palauttaa jos olet kerta laittanut nimesi näkyville .. toivotaan parasta ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 00:28

todennäköisesti palauttavat, mutta itse kyllä soittelisin perään ja pyytäisin palautusta (tai edelleenlähettämistä sinne oikeaan vakuutusyhtiöön)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 02:16

Uskon että palauttavat, kannattaa kyllä soittaa perään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 08:11

Olettaisin lähettävän, jos ei kuulu takaisin, niin soita sinne väärään vakuutusyhtiöön ja kysele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:11

Jos osoitteesi on kirjeessä, niin sen pitäisi palautua. Mutta soita kuitenkin tänne väärään yhtiöön ja kerro että olet sen postittanut väärään osoitteeseen, niin tietävät laittaa sinulle takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:39

Kuinka sellaista voi yleensä tapahtua.... Avaavat tietysit kirjeen ja luulen että lähettävät takaisin jos et ole asiakas. Vakuutusyhtiön kuorissahan on määrätyt niksit kuinka osoite kirjoitetaan ja mitä kuoreen vaaditaan laitettavaksi. Vastuu on kuitenkin lähettäjällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 19:11

useilla on vakuutuksia eri yhtiöissä ja silloin tällainenkin 'moka' on mahdollinen,
uskoisin että palauttavat (mahdollisesti mukana markkinointi-propagandaa), jos asia on tosi tärkeä, soittele perään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:33

Kyllä varmaan palauttaa,jos kerran oli osoiteeesi kuoressa..