Mikä yleinen vero nousee 1.7.2010 alkaen. Jokainen sitä tarvitsemme kuka enemmmän, kuka vähemmän. Mikä ja mistä mihin?

Avainsanat: energia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 00:06

kiinteistövero nousee 0,5–1,0 prosentista 0,6–1,35 prosenttiin ja vakituisen asuinrakennuksen vero nousee 0,22–0,5 prosentista 0,32–0,75 prosenttiin.

Vuoden 2010 heinäkuussa kaikki arvonlisäverot nousevat yhdellä prosenttiyksiköllä paitsi ravintolapalvelun arvonlisävero laskee 13 prosenttiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvä vastaus kaikesta verosta tuli siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 21:46

Arvonlisäveromuutokset. Näin tasaverosysteemillä toteutettuna "rokottaa" eniten pienituloisenpaa väestöä. Muutaman prosentin korotus tuntuu pelkällä kansaneläkkeellä olevan kukkarossa enemmän kuin suurituloisten "rahasampossa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 08:07

Johan tuon jo varmasti jokainen on kuullut ja on siitä tietoinen. Alv 22:sta 23:een.
Plus sun muut verot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:38

Alv nousee prosentilla ja on 1.7. lukien 23%. Aika lailla tuo pieneltä kuulostava muutos työllistää yrityksissä väkeä ja vieläpä juuri loma-aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 19:25

mikään ei ole niin varmaa kuin veronorotus, muodossa tai toisessa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 19:56

Alvi nousee, verottaja ottaa aina omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 17:02

Alvihan se on mutta ravintoloiden pitäis laskea hintojaan silloin heillä alvi laskee...