morkkis?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2008 - 19:18

moraalinen krapula

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2008 - 18:57

kysytkö nyt mikä on morkkis, vai että onko meillä napsulaisilla morkkis. mut mistä? hä?

Lisätty: 02.09.2008 - 20:49

1. Maanisdepressiiviset henkilöt - tähän ryhmään kuuluvilla henkilöillä mielentila saattaa vaihtua hetkessä iloisesta epätoivoiseen
2. Masentuneet yksilöt - Näitä ihmisiä on elämä koetellut kovalla kädellä
3. Väsyneet yksilöt - Näissä ihmisissä ei henkisesti ole mitään häikkää, mutta heidän elämäntapansa turruttavat heidät kelailemaan kaikenlaista soopaa
4. Välttelijät - Nämä ihmiset välttävät hintaan mihin hyväänsä tilanteita, joissa he voisivat nolata itsensä, monissa yhteyksissä puhutaan myös ns. ilonpilaajista (eng. partybooper).
5. Uskonnollisesti orientoituneet - Kertovat kaikille, että heille elämä itsessään on parasta huumetta, mutta tosiasiallisesti he saavat vakaumuksestaan niin paljon nostetta, että alkoholin nauttimista ei enää koeta tarpeelliseksi (Vrt. valaistuneet, hurmoksessa eläjät, korotetut). Tämä ryhmä ei tunnista/tunnusta itsessään morkkiksen oireita.
6. Harjaantumattomat - Tälle ryhmälle tippakin saattaa olla liikaa, yksilön tunnistaa yleensä siitä, kun muut vasta aloittelevat, hänellä on jo täysmeno päällä. Morkkismahdollisuus erittäin suuri
7. Morkkishakuiset - Tähän ryhmään kuuluvat, eivät opi ikinä. Yleensä oikein pahojen tunarointien jälkeen, tahti hidastuu viikoksi tai kahdeksi, mutta sen jälkeen vedetään taas sata lasissa. Tilanteet joissa morkkiksen syntyminen on todennäköistä tuntuvat seuraavan tämän ryhmän yksilöitä
8. Ei enään koskaanlaiset - Tähän ryhmään kuuluvat lupaavat joka kerta tenukeikkansa jälkeen: "Ei enään koskaan". Tähän ryhmään kuuluvat ovat erityisen altiitta kaikenlaiselle morkkista edistävälle toiminnalle, mutta he myöntävät avoimmesti mokanneensa.

Lisätty: 02.09.2008 - 20:50

siis yllä vaihtoehtoja eri 'morkkis' (aiheista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 20:15

Morkkis? aittelisin näin et jos esim. eilen ois tullunna tehtyä (tai nolottaa eilinen puhe/töppäily, tms.) jotain sellasta, mitä tänään katuu, niin se on sitten sitä morkkista (joka löytyy sieltä pääkopan sisältä sit aamusella ehkä, jos on vähänkään 'moraalinen' ihminen), luulen ma. Ja hyvähän se on pohdiskella omia sanomisiaan ja tekemisiään, et jos nolottaa niin sitten seuraavalla kerralla en varmaan ..........?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 21:00

morkkis tuli kun olimme 12v koulussa ja välitunnilla kävimme tupakalla,tunnille tultua haisimme tupakalle niin opettaja määräsi jälki istuntoon ja kirje vahemmille,siitä tuli morkkis kun piti saada nimi siihen paperiin, siitä tuli uusi rangaistus kotona, niinpä lopetin tupakoinnin kokonaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2008 - 12:08

Joskus,kun on tullut otettua kuningas alkoholia liikaa,seuraavana päivänä on saattanut olla morkkis.Jos on tullut nolattua itsensä.