Kaupunkikuva on idyllinen sekoitus keskiaikaa, renesanssiarkkitehtuuria, barokkia ja 1800-luvun saksalaistyylejä. Mikä paikka?

Monet kuuluisat kirjailijat ovat viettäneet siellä aikaansa. Korkea vuoristo ja järveltä puhaltavat ora- ja pelertuulet ovat tehneet paikasta myös extreme-urheilijoiden suosikin. Viinitarhojen ja oliivilehtojen koristamasta luonnosta voivat nauttia myös patikoijat. Heinä- ja elokuussa suuri oopperatapahtuma.

Lisätty: 13.06.2010 - 19:17

Veronan oopperajuhlat kyllä, mutta mitähän toista kaupunkia haen....

Lisätty: 14.06.2010 - 10:14

Jumppis: se on Riva....(aina ne on nuo rivot asiat miehillä mielessä)

Avainsanat: aurinko järvi vuoristo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2010 - 10:00

Gardajärven pohjukassa sijaitseva Rivo, Aurinkomatkat;
www.aurinkomatkat.fi/Atcomwe...1-Aug-2010

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 19:13

Taitaa olla kyseessä Veronan oopperajuhlat Berlusconin maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 20:12

veikkaisin Malcesinea,
olen siellä viettänyt taannoin 2 aurinkoista viikkoa......................

Lisätty: 13.06.2010 - 21:01

Gardan ympäristön webbikameroita:
www.checkcams.com/italy/lakegarda

Lisätty: 14.06.2010 - 14:24

Läheltä liippas mun vastaus, se "Rivo" on vähän ylempänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 23:44

Olisisko Salzburg...en ole kesäaikaan käynyt,mutta talvi-ihmemaan olen nähnyt,jodlattavan kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 08:04

En tiedä mitä haet, minä en sitä osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 08:26

Tuohon on monta mahdollisuutta, se "avainsana" puuttuu kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 11:31

Pariisissa ovat monet kuuluisat kirjailijat vieraileet ja asustelleet.

Kun suomalainen kirjailija tai taiteilija halusi 1800-luvun loppupuolella tai 1900-luvun
alkupuolella tutustua alansa uusimpiin suuntauksiin, hän matkusti Pariisiin. Määränpäästä
ei ollut epäselvyyttä. Mika Waltari, Katri Vala, Tito Colliander, Helene Schjerfbeck, Albert
Edelfelt ja monet muut Suomen taiteen keskeiset hahmot hankkivat Pariisissa vaikutteita,
solmivat ystävyyssuhteita, kirjoittivat teoksia ja maalasivat tauluja – ja tietenkin
heittäytyivät sekä boheemielämän pyörteisiin että koti-ikävän kynsiin. Samoin tekivät
kirjailijat ja taitelijat kautta maailman: Pariisi oli modernin maailman valovoimainen keskus,
se pyrkimysten, tavoitteiden ja innoituksen solmukohta, jossa uusi kulttuuri etsi muotoa ja
josta vaikutteet levisivät salamannopeasti muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:36

"Ihana Ihana pieni kaupunki

Rivassa on kaikkea: tunnelmaa, hyvää ruokaa, kauniita maisemia, ihania pikku putiikkeja, ystävällisiä ihmisiä ja vielä kerra hyvää ruokaa! "

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-del-garda