Menettekö tänä kesänä kesäteatteriin?

Minä ja mieheni menemme katsomaan JUOPPOHULLUN PÄIVÄKIRJAA!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 15:23

Menen, koska on ollut kerran kesässä tapana käydä. Jos tuo Vuorisen näytös olisi lähempänä, ostaisin heti liput ennakkoon.

Kovin ovat näytännöt olleet suosittuja, tässä muutama esimerkki:

- Sali oli loppuunmyyty ja sinne pyrki ihmisiä sisään. Eräs herra oli ottanut temppulientä, ja hänet jouduttiin käännyttämään. Hän humautti teatterin lasioven mäsäksi.

Vuorinen muistelee myös, että katsomosta on löydetty lattialle jätettyjä vihkisormuksia. Onpa eräs katsoja saanut juoppohulluuskohtauksen. Hänet kannettiin ambulanssiin.
- Hän huusi, että mua ei saa viedä mihkään. Tää kertoo mun elämästä.

Juha on karkeakirjallisuuden hiomaton timantti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi...
Hyvää kesää Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 15:17

nyt en ihan varma , mutta jos ollaan keskisuomessapäin silloin kun eurooppa4 on esiintymässä niin saatan mennäkkin heitä katsomaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 16:29

Jos rehellinen olen itselleni ja teille, niin minä en ole käynyt kesäteatterissa koskaan.
Siinä on sivistyksessä suuri aukko. Teatterissakaan en ole käynyt kuin keran Kansallisteatteerissa,
kun firma antoi järjesti meille joululahjana teatteriesityksen, se oli joskus 1967.
Nimeäkään en enään muista, mutta Maija Karhi oli yksi näyttelijöistä.
Et silviissiin näin on marjat pihlajassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 17:21

Muumimaailman teatteriin menen lastenlasten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 17:23

kyllä niitä käyntejä varmasti muutama kertyy tällekin kesälle

napsulaiste vastauksia tähän kysymykseen muutaman viikon takaa :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/32887

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 17:43

Kyllä käyn ja mielellään useammassakin paikassa. Samat suunnitelmat, kuin Cibyllä..Eurooppa 4 esitystä katsomaan mahdollisesti jo ensi viikolla. Oli tosi hyvä juttu viime kesänä. Käyn näissä lähikuntien kesäteattereissa...kuuluu kesään tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 18:08

Kyllä, tarkoituksenani olisi käydä kesäteatterissa niissä kun tuo tunnelma on aivan omanlaisensa ja pokkeaa muiden teattereiden luomasta tunnelmasta eikä sitä tunnelma passaa jättää kokematta ainkin kerran kesässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 18:49

kyllä menemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 19:49

Kyllä ainakin yhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:03

Kyllä olen joka kesä käynyt kesäteatterissa..niin on se mentävä tänäkesänäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 23:51

Ainakin jo aiemmin mainitsemani Aimo Vuorisen Votkaturistit

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:46

En ole muinakaan kesinä käynyt, joten olettaisin että jää nytkin käymättä.
Kesäteatteria näkee päivittäin kun menee torille seuraamaan kaupungin menoa... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 08:30

Omalla paikkakunnallamme on tänä kesänä kolme näytelmää, jotka aion myös käydä katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:05

Kyllä se kuuluu kesään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 10:42

Menen katsomaan Eurooppa nelosen musikaalia, joka kertoo Olavi Virran elämäntarinan.