noussut keskelle on vuorten lumisimpain ,tuuli käy yli.....

Iki ihana kappalee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 08:41

Iki-ihana kappale, kuten sanoit.
Laila Kinnunen levytti kappaleen nimeltä Pieni kukkanen, vuonna 1959.
Se oli hieno alku tälle päivälle musiikin puolesta, kuuntelin sen facobocista ja miten ihanasti se soi,
taustakuvina Lapin karut maisemat..Niin luulisin. Kappale on käännös, sen on suomentanut Sauvo
Puhtila.
Laulu on kuin varjokuva Laila Kinnusesta itsestään.

Lisätty: 13.06.2010 - 14:48

kerroin, että kuuntelin sen faceboogista, kyllä se oli youtube.com. Eli cibyn antamasta vastauksesta huomasin erehdykseni, menee ritsat ja ryynit mummolla joskus sekaisin.

Lähteet:
googlesta etsin

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 14:02

www.youtube.com/watch?v=MyjIdIG7dkA
tässä tämä pieni kukkanen ja kyllä on herkkä ... ja kaunis kappale :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 15:09

Kaunis oli Lailan kappale. Menestyslevytys 1950 luvulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:43

Pieni Kukkanen jonka Laila Kinnunen aikoinaan levytti ja esitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 09:00

Pieni kukkanen on iskelmän nimi, esittäjänä Laila Kinnunen kauniilla äänellään.