Kävin vähän ongella. Uskotko kalajuttuani ?

tuli niin iso etten oikein tohdi kertoakkaan, sillä saattoi vaikka ratsastaa, pistin kuvan tähän todistukseksi ...

www.napsu.fi/files/images/T/...kayama.jpg

Lisätty: 13.06.2010 - 10:48

Mariaanalle: ei V suutu kun kerran itse on leikinlaskun aloittanut ja jos olisin ollut heti vastausta antamassa olisin varmaan tokaissut "ei kaikki näytä siltä miltä tuntuu" mutta kun en paikalla ollut niin en tokaise

Hurjatalle: ihan oikea Karppi se on, mulla nuo kalavesien aluerajat on vähän etäämmällä

Lisätty: 13.06.2010 - 14:23

Sirkkaliisalle : älä sinä tollasia epäile, Valperi muistaa kaiken ja ikuisesti .....
paitsi mitä nyt välillä sellaisia pikkujuttuja kuin
- wc-pytyn kansi
- sepaluksen vetketju
- housutkin näköjään välillä
- hääpäivä

ja taitaa niitä olla parituhatta muutakin sellaista asiaa jotka välillä pääsevät unohtumaan, mutta kalajutut ei unohdu koskaan

Avainsanat: kalajuttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 00:04

kaikki poikien kalujutut on tosia, niinhän se menee
ja pystyiskö tolla naamalla edes lurinkuria laskettelemaankaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 22:14

Kyllä minä sen uskon, kun katsoin kuvaa Valperihan se siinä, hänellä oli silmät ja muut kalut, joten arvelin Valperin totta puhuvan. Mutta sitä en uskoisi, että muistaisit koska kuva on otettu Sinusta.

Lähteet:
oma kalakuvasi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 22:52

Ihan on valperin näköinen ja kokoinene.Eipä ollut valetta. Vaikka kalajutut yleensä sitä saattaa ollakkin..Upea ratsastus kuva, harvoin noin isoa kalaa kukaan saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 22:57

Joopa joo...minäkin kävin hiljattain ongella ja tuli niin iso saalis ettei vielä milloinkaan...eikä sitä kyllä tullut silloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 23:32

Kyllähän se kala sateella syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 23:48

TottaMooses ja varsinkin kuvalla varustettu galajuttu.Sun kalalla kestitsee jo isomman porukan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:16

Luulin suuremmaksi....no kala on kyllä aika iso...hih, hih. Nyt Valperi suuttuu.

Lisätty: 13.06.2010 - 09:31

Tarkoitin, että noin pienenä poikana jo Valperi sai suuren saaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:16

Tottahan se on, koska kuvankin laitoit ! Mutta mikä onkaan kalalaji ? Sampi, ahven vai karppi ? Ei oikein selviä näin äkkiseltään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:01

Kyllä kalajuttuja on mukava kuunnella, mutta en usko niihin. En edes kuvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:12

yx juttu hiukkasen tuos mitetyttää , et miten tuon saaliisi laitat .. voillako paistat , savustat vaiko keität peräti .. laittapa ohje kun saat saaliisi valmistettua .. :)) :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 12:41

Kauan saat kyllä paistaa, ennen kuin tuosta evät irtoavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 15:17

Enpä taida uskoa, kalavaleisiin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:11

Oli komea kala..ja itskin istuit vielä ihan nakuna kalan selässä..ole aika rohkea..nyt tiedämme minkälainen Valperi on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 00:38

Kukaan ei ole niin kateelinen kuin kalamies ja valperilla on selvä todiste joten tottakai uskon Eihän se mies valehtele tai ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:40

Taitaa tuo sinun fisusi olla jo ylivanha. Kuivahkolta ja koppuraiselta näyttää.