Paavo ei taida olla oikein pelimiehiä, vai mitä mieltä olette?

Keskustan puoluekokouksessa kaikki muuta puheenjohtajakisan ehdokkaat pitivät kiitospuheen kannattajilleen paitsi Paavo Väyrynen. Taisi häviö ottaa aika lailla pattiin Paavoa.

Avainsanat: paavo puheenjohtaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 21:22

Paavohan se vasta pelimies onkin, mutta tämä taisi olla loppuvihellys hänen pelilleen, joten ei sen enää niin väliksi kiitellä kun ei sitä kuitenkaan kukaan uskoisikaan ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 21:25

Paavo on ihmeellinen luonnonvara. Mitä tahansa hän onkin vuosien varrella tehnytkään, niin on aina pudonnut "jaloilleen". Ihmeellistä, mutta totta ja totuus on tarua ihmeellisempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 22:16

Paavohan oli tekstiviestivoittaja, jospa hän tekstailee nyt kiitoksia puhelimellaan ja saavuttaa
kuuluisan Turun miehenkin siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 22:49

Voi hyvät hyssykät sanoisi paavo kun lukisi. On se meidän paavo, aika paavo ikäsekseen.Sitä otti pattiin kun hylkäsi kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 23:30

Paavo pettyi ja katosi savuna ilmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 23:53

Vai niin Pave häippäs,(en nähnyt uutisia)mutta Paavo on Paavo vaikka kananmunassa kierittelis ja voissa paistais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:43

Toiset osaa hävitä tyylikkäästi toiset ei, mutta Paavo on persoona ja aika olisi jo siirtyä muihin hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:02

Kateellien oli. Hän uskoi itse saavansa paikan. Onni ettei saanut. Inhoan koko ukkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:14

no paavo nuolee hetken haavojaan .. ja sit nousee rinta rottinkilla mielessä uudet kujeet tai sit jotain muuta ..mut hiukka nolosti kyl käyttäytyi paavo poloine ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 00:39

Tappio oli niin karvas että meni puhekyky

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:38

Paavoa otti pattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 08:55

Niin se elämä menee... ymmärrän hyvin. ja edellisellä kerralla kiviniemiskä oli sangen pettynyt...
Tunku pätkäpääministeriksi on kova ja puolueen vielä ankarampi päänvaiva koko ajan alenevasta kannatuksesta (mikä varmasti vaikutti painavalla tavalla henkilövalintaan, pakko saada joku ihan puhtoinen ja yksioikoinen tyyppi johtoon...).
Paavoa ei kyllä lannisteta, se on nähty!
Nykyvalinta huolestuttaaa... mutta on kyse vain 10 kk:sta eikä EU:ssakaan vaikeita asioita tällä hetkellä, talousasiat hoitaa onneksi valtionvarainministeri.